Ik heb zo als de titel het al zecht het benauwd als ik douch het is als ik de douch aan zet, en dan sta ik er 3 a 4 minuten onder, en dan krijg ik het gewoon zo benauwt dat ik bijna geen adem krijg dus dan meteen de douch uit, even rustig op adem komen en weer douchen, en zo ben ik dan zeker een uur bezig
het is de eene keer wel wat erger dan de andere keer, maar vaak is het gewoon eng net alsof me keel dicht geknepen word ofzo
Heb je een raam in de badkamer? Dan zou je dat kunnen open zetten. Een andere optie zou zijn om met de deur open te douchen, dan kan er meer lucht in, alleen is dat geen prettig idee dat er opeen mensen in zouden kunnen komen wandelen als jij aan het douchen bent.. Heb je trouwens geen ventilatie in de badkamer??
Lindor92
Geplaatst: 11-11-12 21:27
is er wel voldoende afzuiging in de douche? staat er een raam open?
raam staad altidj helemaal open, en deur meestal ook.(is bijna nooit iemand thuis als ik douch dus kan het wel) En afzuigening doet het wel gewoon, maar het is toch snellen mistig in badkamer, okal heb ik het raam open staan
Minder warm douchen zodat er minder stoom is? En idd altijd deur/raam open. Ik heb het zelf ook, maar ik heb astma. Vochtige lucht icm met astma is een no-go. Ben je alleen benauwd met douchen of ook in andere situaties?
Laurier
Geplaatst: 11-11-12 21:31
Heb je gegeten voor het douchen? Kan ook al opspelen als met een lege maag doucht
FNews
Geplaatst: 11-11-12 21:31
Misschien je douche op een lagere temperatuur zetten?
eekhoornerik
Geplaatst: 11-11-12 21:32
Hoe warm douche je? Als je erg warm doucht kan je daar ook erg benauwd van worden (zoals het effect van een sauna).
oef, 50 graden is wel heel erg heet inderdaad... dat zijn bijna sauna temperaturen
Laurier
Geplaatst: 11-11-12 21:34
Oei bijna 50, krijg bij het horen al benauwd laat staan als ik daar ondersta haha! Douch maar snel minder warm!
xNK
Geplaatst: 11-11-12 21:35
Ik raakte altijd in paniek onder de douche omdat ik het gevoel had geen adem meer te krijgen, maar ik douche altijd al met 35 graden, 50 is écht heel hoog
Douche je ochtend of avonds? Ik kan er totaal niet tegen om ochtends te douchen dan krijg ik het aardig benauwd. Avonds niks aan de hand. En 50 graden douchen is wel heel erg heet!
50 graden?! ik douche rond de 35 graden de lichaamstemperatuur van een mens is rond de 38 graden. dat is ook de beste temperatuur om te douchen zodat het goed gelijk blijft