Steken/pijn in sleutelbeen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sassii

Steken/pijn in sleutelbeen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 18:58

Hoi.

Ik heb allemaal rugproblemen gehad en ik ben daarvoor ook een tijdje bij de fysio geweest.
Dat is sinds 2 weken over, dus ik ben ook gestopt bij de fysio. Maar 1 dag later kreeg ik hevige steken ofzoiets in mijn sleutelbeen. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Het is zoooo'n raar gevoel. Het voelt als een misselijkheid ofzo, maar dan dus in mijn sleutelbeen. Ik krijg die steken meerdere keren per dag.

Mijn moeder wil niet wéér naar de dokter met mij, omdat ik er een paar weken geleden ook al steeds liep vanwege mijn rug en bloedonderzoeken...

What to do?

Groetjes,
Saskia.

Anoli

Re: Steken/pijn in sleutelbeen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 19:02

Uh tja als je moeder geen gezonde dochter wil zou ik het gewoon maar even aankijken.
Ik vind het namelijk raar dat je moeder niet met je naar de dokter wil als iets je echt pijn doet.

Maar wat zijn hevige steken? Voor de een is een klein prikje al hevig en de ander geeft nog geen kik bij een gebroken sleutelbeen. Waar begint het vanuit je schouder of echt alleen maar in je sleutelbeen?

Heeft de fysio nog iets gezegd over eventuele klachten die kunnen ontstaan nu je rug ok is en andere spieren en pezen weer moeten wennen aan de normale stand/houding??
Anders gewoon even een belletje doen naar je oude fysio, misschien is het wel een heel normaal iets na jouw behandeling :?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 19:06

Nou ik kan wel tegen een beetje pijn. Maar deze pijn is gewoon écht vervelend.
Ja, hoe zeg je dat.. Het is zeg maar echt puur mn sleutelbaan waar ik last van heb, helemaal niet mijn schouder ofzo.

Nee, mijn fysio heeft niks gezegd over dat er nog klachten kunnen gaan komen. Ze heeft alleen gezegd dat als ik weer last kreeg, ik gewoon moest gaan bellen.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 19:07

misschien iets van een slijmbeursontsteking, mijn moeder had ook steken bij en vanuit het sleutelbeen .

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 19:08

Sassii schreef:
Nou ik kan wel tegen een beetje pijn. Maar deze pijn is gewoon écht vervelend.
Ja, hoe zeg je dat.. Het is zeg maar echt puur mn sleutelbaan waar ik last van heb, helemaal niet mijn schouder ofzo.

Nee, mijn fysio heeft niks gezegd over dat er nog klachten kunnen gaan komen. Ze heeft alleen gezegd dat als ik weer last kreeg, ik gewoon moest gaan bellen.

Ik zou je fysio gewoon even opbellen en uitleggen waar je nu last van hebt. Kijken wat zij zegt :j
En als het niet overgaat tóch naar de dokter :j

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 19:09

Oke! En zij bleek dus een slijmbeursontsteking te hebben?

Ja dat is opzich best een idee Ilona, bedankt!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 19:11

Sassii schreef:
Oke! En zij bleek dus een slijmbeursontsteking te hebben?

Ja dat is opzich best een idee Ilona, bedankt!

Wij kennen elkaar??

Aangezien de meeste mensen niet zó snel doorhebben dat je mn boktnaam kan omdraaien _O-

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 19:13

Hahaha, nou ik kan me nog wel herinneren dat jij eerder een keer ( echt al een hele tijd geleden ) hebt gereageerd op een bericht van mij, en toen zei jij ; 'Als je mn naam omdraait, staat mijn echte naam er hoor...' Vandaar dat ik het weet!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 19:14

Sassii schreef:
Hahaha, nou ik kan me nog wel herinneren dat jij eerder een keer ( echt al een hele tijd geleden ) hebt gereageerd op een bericht van mij, en toen zei jij ; 'Als je mn naam omdraait, staat mijn echte naam er hoor...' Vandaar dat ik het weet!

_O- vandaar. Ja meestal hebben mensen het niet door :')
Alleen mensen die ik ken op bokt snappen het, maar wauw dat je dat onthouden hebt _/-\o_

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 16:01

Je bent 14, dan kun je toch zelf een afspraak maken en naar de dokter gaan?