Ik heb al zolang ik het me kan herinneren last van kniepijn, niet elke seconde van de dag ofzo, maar sowieso elke dag wel een keer. Meestal is het een pijn die niet heel erg pijnlijk is maar wel irritant maar soms doet het wel zo pijn dat ik dus liever niet loop. Vorig jaar had ik zo'n pijn dat ik niet kon lopen en schoot ik ook wel eens door m'n knie, nu heb ik hier geen last meer van, was niet naar een dokter geweest ofz. Ik heb het aan beide knieën, maar niet aan 2 knieën tegelijkertijd, dan weer de ene, dan de ander weer. En dan vooral als ik traploop of fiets. Ook kan ik niet lang m'n knieën gebogen hebben want dat gaat dan best wel pijn doen (bijv. als ik lang in de auto moet zitten is het een probleem). Ikzelf ga niet bij ieder klein dingetje naar de dokter en deze pijn kan ik wel mee leven, this alleen beetje irritant, maar kwil nou eigenlijk wel eens weten wat het is. Wat raden jullie me aan? (maar stiekem ben ik ook bang dat het iets ergs is, ook reden waarom ik liefst niet naar dokter ga)
goed je knie gebruiken, spieren van de benen versterken helpt al enorm!