Piep in oor

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kyarahh

Piep in oor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 00:18

Hoi bokkers :)

Ik heb sinds vandaag ineens zo om het half uur een harde piep in m'n oor. Die duurt dan een paar seconden en gaat vervolgens weer weg, om zo'n half uur later terug te komen. Ik werd vanmiddag voor dit steeds gebeurde wel ontzettend duizelig, moest er echt even bij gaan liggen. Weet niet of dit er mee te maken heeft.. Ik ben niet naar een concert/discotheek/andere plek met hard geluid geweest de afgelopen weken.

Ik ben niet iemand die met elk pijntje gelijk bij de huisarts zit, maar vond het toch wel erg vervelend dus daarom vraag ik het eerst aan jullie. Iemand misschien een idee hoe het kan komen? :)

Alvast bedankt!

Hannanas

Re: Piep in oor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 00:24

Je kunt alvast even neusspray gaan gebruiken.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 00:26

Het kan best zijn dat je een oorontsteking hebt. Daar willen deze klachten nog wel eens bij voorkomen.
Als het tot maandag aanhoud zou ik de dokter even bellen. Die kan in je oren kijken en in geval van een ontsteking je druppels meegeven

ladylisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 00:27

ik heb het ook regelmatig,
maar bij mij ligt het eraan omdat ik geopereerd ben aan me oor,
trommelvlies is dichtgemaakt, zat een gaatje in, dat hoort bij mijn herstel !
maar hoor wel eens idd dat er meer eens een piep in een oor hebben,
je kunt voor de zekerheid even langs de huisarts, die kan zo binnenin kijken :) of er wat aan de hand is,
die piep moet normaal gesproken uitzichzelf weggaan :j en misschien zit er een kleine ontsteking ?

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 00:31

Oké, bedankt! :)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 00:49

hm das niet fijn en ook misselijk kan toch duiden inderdaad op iets wat aan het ontwikkelen is, je evenwichts orgaan zit natuurlijk ook in die buurt, dus ff laten nakijken kan nooit kwaad. best gezellig hoor bij de dokter , bij die van mij wel en je bent toch verzekerd dus ach, weet je waar jevoor betaald toch??? :D sterkte

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 00:57

Als ik een piep of pijn in mijn oor krijgt betekend dat meestal dat ik de griep krijg.

Mijn vriend slaat altijd kippensoep in zodra ik ga zeuren om oorpijn. :=