Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MiniMaxi schreef:Vraag eens een doorverwijzing naar een goede KNO arts. Het kan ook zijn dat je neusschotje scheefstaat en dat het daar mee te maken heeft.
lucaa2 schreef:ik heb dit vroeger veel gehad, ik zat toen konstant te snotteren en dan hing er zo'n grote bel uit mijn neus, dit is later echter minder geworden maar ik heb er toen nog steeds last van gehad, uiteindelijk is dit uitgelopen op bronchitis en daarna t/m de 2e kuur in longontsteking. na 4 jaar snotteren en die longontsteking zijn mijn ouders weer naar het ziekenhuis gegaan, neusamandelen laten knippen. dit heeft heel goed geholpen, sindsdien ben max. 1 keer per jaar een dagje ziek ofzo![]()
tip: denk er ook eens over na om je neusamandelen te laten knippen. bij mij is het niet zo geweest dat dit een besluit of een tip van de dokter was ofzo, het was gewoon vrijwillig en het heeft geholpen ook!
En verder leer je er inderdaad wel mee leven.
:$
Bij mij deden ze plakkers met vloeistof op mn rug , die dan rood werden bij allergische reactie. Zo kan het ook . Gewoon even naar de mogelijkheden vragen bij je huisarts (bij hem heb ik dan wel weer twijfels : iedere ha komt toch bij altijd verkouden uit op een allergie als mogelijke oorzaak???
) 

kno arts ben ik ook geweest; kreeg een cameraslang door mijn neus om in de holtes te kunnen kijken en röntgenfoto's. En gelukkig stond alles redelijk recht (bij weinig mensen staat het neustussenschot recht hoor! Hoort wat scheef te staan, mensen zijn niet zo symmetrisch
)
en ja, dan kun je door de grond zakken
)
ik kan nu tenminste weer aardig functioneren door de medicatie!