Spiraaltje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CharmingS

Spiraaltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 18:24

Hallo allemaal,

Ik heb nu al 4 jaar een spiraaltje, heb hier voor gekozen omdat ik de pil te vaak vergat te slikken.
Nou moet ik zeggen dat ik de eerste 3 jaar erg tevreden over het spiraaltje, ik weet dat het niet goed is maar ik werd niet meer ongesteld of het was maar een beetje.
Maar nou ben ik wel veel aangekomen sinds ik het spiraaltje heb, en het is niet zo dat ik anders ben gaan eten of minder ben gaan bewegen. Zou dit door dat spiraaltje kunnen komen?

De dokter heeft mij ook niet geinformeerd over de bijwerkingen wat het spiraaltje mee brengt, maar heb hier zelf eigenlijk ook niet naar gevraagd. Aangezien mijn spiraaltje binnenkort vervangen moet worden wil ik graag jullie mening over deze anticonceptie.
Ik ben er zelf wel tevreden over omdat ik eigenlijk kwa anticonceptie geen omkijken heb.

Ben benieuwd wat jullie mening hier over is.

InekeH87

Re: Spiraaltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 18:33

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 18:35

ooh ik lees graag met je mee. Heb de zelfde ervaringen, k heb hem namelijk ook 4 jaar, k ken het centrale topic alleen weinig mensen die me daar antwoord konden geven.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 18:38

In het centrale topic zitten veel mensen die een spiraaltje hebben, ook mensen die hem al langer hebben, daar kan je deze vraag dus goed stellen.
Over de bijwerkingen, daar kan google je mee helpen. Is nog sneller dan een topic op bokt openen :+

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 19:01

Ik heb inmiddels mn tweede spiraaltje. Niet meer ongesteld worden is (voor mij een positieve) bijwerking en kan totaal geen kwaad.
Aangekomen ben ik er niet van.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 08:43