Ik ben nu bij een nieuwe tandarts maar die is niet echt prettig. Graag zou ik er een willen, die wat vriendelijker is. Heb vaak alleen maar last van tandsteen en dat is het. Ze zat met een boortje alles schoon te maken, en dat is nogal pijnlijk. Graag zou ik van jullie willen weten, of jullie nog een tandarts weten in Den Haag die jullie bevalt aan te raden.
Het is natuurlijk persoonlijk, dat wat de een prettig vind dat niet voor de ander zo hoeft te zijn. Het is moeilijk om een goede keuze te maken. Pijn doet het toch wel.
Ik heb bij Pratijk Transvaal een hele goeie gehad. Het was een jonge, Duitse man met donker haar. Geen idee wat z'n naam was, maar dat kun je natuurlijk altijd vragen
Valentijn5
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-12 13:53
Ik heb al contact gehad met mijn oude tandarts, en daar mocht ik terug als ik niet meer tevreden ben bij mijn huidige. Maar bedankt voor de reacties.
Ik zit sinds kort bij tandarts buhler bij de hoornbrug richting ypenburg Er zitten meerdere buhlers, ik heb de jongere versie is gewoon een nederlandse jongen Ben er zeer tevreden over.. heel rustig en legt alles uit