In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pietiedecy
Berichten: 946
Geregistreerd: 26-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:37

LiVetime schreef:
Ik ben voor m'n zusje van 14 trouwens op zoek naar lotgenotencontact met iemand van haar leeftijd. Ze heeft het erg moeilijk met mijn ziekte en kan maar moeilijk steun vinden bij haar vriendinnen. Ze zou het erg fijn vinden om met iemand van +/- haar leeftijd contact te hebben. Als jullie iemand weten/kennen? ...


Ik ben 15 jaar, en mijn moeder heeft borstkanker..
Als je nog iemand zoekt.. :)

Lieset23

Berichten: 418
Geregistreerd: 01-11-10
Woonplaats: Bad Nieuweschans

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:19

Allereerst Esther een zeer goed en op naar een volledig gezond 2013! Voor de rest natuurlijk ook.

Lief van Kaus en pietiedecy. Zo zie je maar weer waar bokt goed voor is. Komt er nog een groepje lotgenoten voor je zusje. Zal haar vast kunnen helpen.

Duimen dat je bijwerkingen niet erger worden. En weer lekker genieten van je Meagan!

jokari

Berichten: 8771
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:23

Ook van mij een heel goed jaar Esther ! Dat je deze zomer kan zeggen "zo, daar zijn we ook weer vanaf" !

ievie

Berichten: 2218
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:57

Allen een heel goed 2013 gewenst!

Zag dat er iemand een berichtje had geplaatst over een bijstandsuitkering. Daar moest ik idd ook aan denken..

Ik heb vanmorgen alweer gewerkt. Vroeg op de weg en er was verder niemand. Zo gek..

XLeandrosX
Berichten: 3200
Geregistreerd: 01-09-06

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:01

Voor iedereen in dit topic en natuurlijk speciaal voor Esther: een heel gezond, liefdevol, gelukkig nieuwjaar gewenst. Ook in 2013 zijn wij er om jou te steunen.

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:51

Een gelukkig, gezegend en gezond 2013 voor jullie allemaal!

suikermeisje

Berichten: 8351
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:58

Esther, hopelijk wordt 2013 een jaar voor jou waarbij je ken zeggen dat je je goed voelt!
Fijn dat de 3e kuur door heeft kunnen gaan! En wat een goede bloedwaarde blijkbaar!

LiVetime
Berichten: 4369
Geregistreerd: 18-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-13 15:13

Heb ook een bijstandsuitkering hoor :j Maar das alles behalve een vetpot. Red het daarmee per maand steeds net niet.

Fijn dat jullie ook weer met me mee willen gaan in 2013! :)

Mer1980

Berichten: 18883
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 16:02

Dat ik geen fanatieke bokker ben blijkt maar weer, ik zie dit topic nu pas. TS: heel veel sterkte met je gevecht ik wens je voor 2013 heel veel gezondheid en sterkte toe, dat je maar zo snel mogelijk opknapt! Wel gelezen dat je een ontzettend positief mens bent! Wauw heel veel respect!

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 18:21

Wat super dat de chemo door kon gaan!
Ik hoop dat de bijwerkingen weer mee gaan vallen,

En ik wens jou een heel goed jaar toe!
Met veel kracht, zodat je snel beter kunt worden,

Ik ben wel iets ouder als je zusje,
Maar ze mag mij altijd contacten!
Als buitenstaander is het soms idd heel lastig,
Ook met vrienden, die gaan allemaal gewoon door,
Maar je zusje heeft nu heel andere dingen..

Dikke knuffels van uit hier!

pipo

Berichten: 8226
Geregistreerd: 25-03-11

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:59


Lente
Berichten: 27803
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 20:48

Fijn dat je chemo door kon gaan en dat je wel een beetje hebt kunnen genieten van het vuurwerk.

Een knuf voor je zusje. Hopelijk kan ze met Kaus fijn praten. :)

En go jij dit jaar!!

Eefske

Berichten: 4747
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 01:19

Wat een goed nieuws, Esther! Weer eentje erin! :)
Het zal inderdaad wel moeilijk voor je zusje zijn. :j Ik hoop dat ze iemand kan vinden waar ze haar ei bij kwijt kan.

Ik hoop dat 2013 vvoor jou een gelukkig, liefdevol en vooral gezond jaar gaat worden. Het is je ontzettend gegund. Je bent een bikkel!

Saskia

Berichten: 1639
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Somewhere nice

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 10:01

Wat goed dat het door kon gaan. Ik wens je een voorspoedig verloop van het verwerken ervan!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:21

Wat super dat je waardes zo enorm waren en chemo door kon gaan!

Schrik best van je financiele oproep als ik eerlijk ben..Er zitten zoveel mensen in de bijstand en die redden t ook net..vind t heel naar voor je, begrijp me niet verkeerd.. Maar er zijn zoveel mensen die t zwaar hebben en net niet/ wel rondkomen.. Ook naast hun ziekzijn..dat ik die oproep tot sponsoren wat pittig vind? Nogmaals, is mijn meninf he, geen aanval, maar vroeg t me gewoon af ;-)

MarjaG

Berichten: 979
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Breukelen

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:37

Iedereen een TOP 2013 gewenst!
Mooi dat je weer een chemo van je lijstje kunt afstrepen.

LiVetime
Berichten: 4369
Geregistreerd: 18-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 13:16

Amy77 schreef:
Wat super dat je waardes zo enorm waren en chemo door kon gaan!

Schrik best van je financiele oproep als ik eerlijk ben..Er zitten zoveel mensen in de bijstand en die redden t ook net..vind t heel naar voor je, begrijp me niet verkeerd.. Maar er zijn zoveel mensen die t zwaar hebben en net niet/ wel rondkomen.. Ook naast hun ziekzijn..dat ik die oproep tot sponsoren wat pittig vind? Nogmaals, is mijn meninf he, geen aanval, maar vroeg t me gewoon af ;-)


Begrijp me niet verkeerd.. Ik ben niet op zoek naar persoonlijke sponsoren, maar naar bedrijfsmatige adverteerders. Zou een fijne manier zijn om zo alsnog wat extra geld binnen te krijgen :)

LiVetime
Berichten: 4369
Geregistreerd: 18-08-06

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 13:19

Was erg brak vanochtend... even opstartmoeilijkheden. Last van maagzuur en darmkrampen.. Maar gaat nu weer de goede kant op. Misschien vandaag al even een wandeling kunnen maken buiten de deur. We zullen zien.

SaZ

Berichten: 1421
Geregistreerd: 19-09-07
Woonplaats: Voorschoten

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:20

Dat zou fijn zijn, lekker even naar buiten! Het is er super weer voor! :)

Frederique22

Berichten: 316
Geregistreerd: 30-11-12

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:21

Hopelijk voel je je snel beter! *\o/*

Bonny_CT

Berichten: 5107
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: grootebroek

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:23

Een tijdje afwezig geweest maar bij deze wil ik iedereen en in het speciaal jou esther een fijn en hopelijk gezond 2013 toewensen!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:33

LiVetime schreef:
Amy77 schreef:
Wat super dat je waardes zo enorm waren en chemo door kon gaan!

Schrik best van je financiele oproep als ik eerlijk ben..Er zitten zoveel mensen in de bijstand en die redden t ook net..vind t heel naar voor je, begrijp me niet verkeerd.. Maar er zijn zoveel mensen die t zwaar hebben en net niet/ wel rondkomen.. Ook naast hun ziekzijn..dat ik die oproep tot sponsoren wat pittig vind? Nogmaals, is mijn meninf he, geen aanval, maar vroeg t me gewoon af ;-)


Begrijp me niet verkeerd.. Ik ben niet op zoek naar persoonlijke sponsoren, maar naar bedrijfsmatige adverteerders. Zou een fijne manier zijn om zo alsnog wat extra geld binnen te krijgen :)


Ah dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen, mijn excuses ;)

Wandeling met dit weer zou heerlijk zijn..de zon schijnt eindelijk..wat zullen de paarden ook blij zijn, haha..

XLeandrosX
Berichten: 3200
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:39

Amy77 schreef:
Schrik best van je financiele oproep als ik eerlijk ben..Er zitten zoveel mensen in de bijstand en die redden t ook net..vind t heel naar voor je, begrijp me niet verkeerd.. Maar er zijn zoveel mensen die t zwaar hebben en net niet/ wel rondkomen.. Ook naast hun ziekzijn..dat ik die oproep tot sponsoren wat pittig vind? Nogmaals, is mijn meninf he, geen aanval, maar vroeg t me gewoon af ;-)


Ik denk dat ook veel mensen niet beseffen dat ziek zijn duur is. Klinkt misschien vreemd maar het is echt zo. Ten eerste alle ritjes naar en van ziekenhuis, die krijg je niet vergoed maar de benzine en het openbaar vervoer is schreeuwend duur. Daarbij moet of wil je vaak anders eten als je ziek bent. Helaas zijn gezonde dingen duurder dan ander voedsel.
Je lijf gaat veranderen (mijn man kwam 25 kilo aan door medicatie) waardoor andere kleding noodzakelijk is. Je koopt petten, mutsen, dingen die je normaal niet of nauwelijks gebruikt.
Als je hele dagen werkt heb je overdag de verwarming laag staan, geen elektrische apparaten aan, maar als je ziek bent wel. Ik begrijp het dus wel dat je niet uit komt met een bijstandsuitkering.

RM94

Berichten: 2020
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:43

XLeandrosX schreef:
Amy77 schreef:
Schrik best van je financiele oproep als ik eerlijk ben..Er zitten zoveel mensen in de bijstand en die redden t ook net..vind t heel naar voor je, begrijp me niet verkeerd.. Maar er zijn zoveel mensen die t zwaar hebben en net niet/ wel rondkomen.. Ook naast hun ziekzijn..dat ik die oproep tot sponsoren wat pittig vind? Nogmaals, is mijn meninf he, geen aanval, maar vroeg t me gewoon af ;-)


Ik denk dat ook veel mensen niet beseffen dat ziek zijn duur is. Klinkt misschien vreemd maar het is echt zo. Ten eerste alle ritjes naar en van ziekenhuis, die krijg je niet vergoed maar de benzine en het openbaar vervoer is schreeuwend duur. Daarbij moet of wil je vaak anders eten als je ziek bent. Helaas zijn gezonde dingen duurder dan ander voedsel.
Je lijf gaat veranderen (mijn man kwam 25 kilo aan door medicatie) waardoor andere kleding noodzakelijk is. Je koopt petten, mutsen, dingen die je normaal niet of nauwelijks gebruikt.
Als je hele dagen werkt heb je overdag de verwarming laag staan, geen elektrische apparaten aan, maar als je ziek bent wel. Ik begrijp het dus wel dat je niet uit komt met een bijstandsuitkering.


Mijn moeder heeft van haar zorgverzekering taxivergoeding gekregen (voor bezoekjes aan het ZH) misschien ook interessant om even na te vragen bij je verzekering

RM94

Berichten: 2020
Geregistreerd: 11-08-10

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:44

oh en natuurlijk iedereen hier een geweldig 2013 met hopelijk veel goed nieuws