Ik zie door de bomen het bos niet meer en wie weet kan een bokker mee adviseren voordat ik mij aanmeld voor dure therapien of suplementen.Al zo'n beetje mijn hele leven heb ik last van consitpatie en ben ik zwaar vermoeid. Zo lang ik kon studeren kon ik de vermoeidheid goed opvangen met s'middags slapen en nachten maken van 12 uur. Ik ben bijna klaar met mijn studie en ik hoop niet dat ik straks alleen een baan kan aanhouden en verder uitgeteld op de bank moet liggen dus maak mij hier best wel zorgen over.
Verder heb ik nog een hele rits aan klachten:
- Snel koud (og opeens een zweet aanval)
- Hartklopping/bedrukt gevoel op de borst
- Wazig zien (ene dag totaal geen last van en andere dag wel)
- Snel blauwe plekken, jeuk vooral rondom mijn enkels, tinteling in handen en voeten
- Gevoel van stress terwijl dit niet extreem aanwezig is momenteel
- Mood swings
- Libido swings
Nu konden de artsen uit mijn laatste onderzoek weinig halen maar willen nog wel testen op bloedonderzoek, waren ze vergeten
In het verleden heb ik een keer een homeopatisch consult gehad doormiddel van soort elecktrische stootjes. Hier kwam uit dat mijn bijnieren niet goed werkten.
Als ik verder op onderzoek ga via google dan vind ik vooral B12 sympthonen, Candida en hormonale disbalans. Laatste zal zeker kloppen maar andere hebben zoveel gelijk soortige sympthomen dat je overal herkenning vindt.
Wat kan ik nu het beste doen? Ik ben bereid omte investeren in de juiste behandeling/arts maar iedere homeopatische arts zal wel iets vinden heb ik het idee en uiteindelijk wil ik gewoon van mijn klachten af.
Wat raden jullie aan?
laat gewoon een keer je bloed testen