Achterkantje oorbel vast

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xMayo

Achterkantje oorbel vast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 20:03

Hoi, ik denk niet dat het hier helemaal goed staat, maar weet niet waar het wel moet :=

Ik heb een probleempje.
Een aantal weken terug heb ik in beide oren een 2e gaatje laten prikken. Nu mogen ze er al sinds een tijd uit om gewone oorbellen in te doen, maar ik krijg ze er met geen mogelijkheid uit...
De oorbellen zelf zitten niet vast in mijn oor, heb gewoon sterilon gebruikt en kan de oorbellen gewoon ronddraaien, maar het achterkantje zit múúrvast. Hoe hard ik ook trek, ik krijg ze er niet uit. Probeer het elke dag, maar het gaat uiteindelijk pijn doen omdat ik zo hard moet trekken.

Iemand hier ervaring mee? Zo ja, hoe hebben jullie dit opgelost? Zou graag eens andere oorbelletjes in willen ipv die saaie zweerknopjes. :Y)

dito

Re: Achterkantje oorbel vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:05

yup dat ken ik, dan zit ie net niet helemaal goed met het pennetje van de oorbel in het achterkantje. Misschien kan iemand anders het bij je doen....meestal werkt dat wel. Doordat het zeer gaat doen stop jezelf al sneller....

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:07

Ja, die dingen zitten meestal goed vast. Laat iemand anders het doen en laat hem dan zijn handen steunen tegen je hoofd, zodat als hij in 1 keer losschiet, je geen pijn doet. Als dat ook niet lukt, moet iemand met een punttangetje de krulletjes wat losser buigen.

Malakay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:09

heeft mijn zusje ook gehad, die is terug gegaan naar de juwelier en daar hadden ze hem er zo uit.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:09

Ik draai altijd het achterkantje, en dan een beetje scheef en stroef gaat ie er wel af, succes!

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:10

Ja vroeger ook gehad. Bij de juwelier met een tang los laten knippen.

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 20:10

Okee, zal m'n moeder morgen even vragen.

Annabel, achterkantje draaien lukt ook niet, zit gewoon echt vast :=

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:11

Dat is wel apart, dan even terug gaan naar de juwelier? :)

FriesRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:14

Heb ik ook gehad. Bij mij hielp het toen iemand anders het probeerde die kunnen ook zien wat ze doen :) En inderdaad die persoon met wel met zijn handen tegen je hoofd steunen ;)

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:15

Oh vreselijk, ik had ook de grootste moeite met het loskrijgen van die dingen (2 gaatjes in beide oren). Echt met alle geweld uiteindelijk losgetrokken, die dingen gaan gewoon ontzettend stroef aan het begin, natuurlijk ook zodat ze niet per ongeluk los gaan. Als het écht niet gaat, terug naar de juwelier, of doorknippen met een tangetje (alleen vond ik het persoonlijk fijn om de eerste tijd 's nachts nog de zweerknopjes in te houden).

Edit: Als je ze echt met geweld gaat lostrekken, let dan alsjeblieft op dat je ze wel recht eruit trekt zeg maar, als je soort van schuin trekt, dan schaaft het langs je gaatje, en ik kan je vertellen dat dat pijn doet :=

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 20:19

Klis schreef:
Oh vreselijk, ik had ook de grootste moeite met het loskrijgen van die dingen (2 gaatjes in beide oren). Echt met alle geweld uiteindelijk losgetrokken, die dingen gaan gewoon ontzettend stroef aan het begin, natuurlijk ook zodat ze niet per ongeluk los gaan. Als het écht niet gaat, terug naar de juwelier, of doorknippen met een tangetje (alleen vond ik het persoonlijk fijn om de eerste tijd 's nachts nog de zweerknopjes in te houden).

Edit: Als je ze echt met geweld gaat lostrekken, let dan alsjeblieft op dat je ze wel recht eruit trekt zeg maar, als je soort van schuin trekt, dan schaaft het langs je gaatje, en ik kan je vertellen dat dat pijn doet :=

Ik wil het idd eerst door iemand anders laten proberen, als dat niet lukt terug naar de juwelier.
Zweerknopjes heb ik nog zat liggen, dus dat maakt niet uit :)

Haha thanks voor de mededeling, weet hoe 't voelt. Eerste gaatje 3x overnieuw moeten laten schieten doordat ze ontstoken waren, als mam lief ze er dan uithaalde gingen ze er ook langs. :') Daarom durf ik het mijn mam niet zo goed te laten doen. :')

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:21

Ik heb het gehad, en de optie was even door bijten draaien en trekken tegelijk en de voorkant vast houden , als je eenmaal goed door trekt is ie los doet wel even pijn maar dan is ie er wel uit :P

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 12:24

Ik had het laatst ook met mn nieuwe gaatjes. Heb toen de voorkant met een tangetje beet gehouden zodat ik makkelijker aan de achter kant kon trekken. De ene schoot zo los, de ander heb ik wat langer op zitten prutten haha. Daarna de knopjes er weer in gedaan, maar met andere achterkantjes er op haha

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 12:27

Je moet die 2 rondjes uit elkaar trekken. Logisch eigenlijk :+ Dus stop er door ieder rondje de pootjes van een haarschuifje en trek die uit elkaar.

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 21:29

eenitraM, zelfs dat lukte niet .. Ze zaten gewoon écht vast, dus uiteindelijk m'n pa het maar laten doen met een tang.
Hier kwamtie mee binnen :+

Afbeelding

Ze zijn er eindelijk uit en de nieuwe zitten erin. :D

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:29

Hahaha :')

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:48

Leuk, zo'n pa! :D

xMayo