Tattoo verwijderen in omgeving Rotterdam (ervaringen/tips)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Bianca

Tattoo verwijderen in omgeving Rotterdam (ervaringen/tips)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 17:58

(Ik heb een apart topic aangemaakt omdat mijn vraag niet over het zetten van een nieuwe tattoo gaat, maar om het verwijderen. Ik hoop dat dit mag?)

Ik heb zo'n jaar of 7 geleden een tattoo laten zetten bij tattoo Bob. Ik ben er nu absoluut niet blij meer mee, de lijnen zijn veel te dik gezet en daardoor gaan uitlopen (blijkbaar een typisch 'bob' probleem). Natuurlijk had ik hier navraag naar moeten doen, maar met mijn nog geen 18 jaar oud, dacht: Bob is zo bekend, dat is gewoon goed. Alleen helaas, dus niet voor kleine tattoo's met fijne lijntjes.. :n

Maar nu. Een cover-up is geen optie, omdat deze veel te groot en massief zou worden. Dus wil ik hem laten verwijderen, of op z'n minst oplichten. Ik dacht er zelf aan dit te laten doen bij de Queen of Rings in Rotterdam, maar ben best een beetje bang. Dat het pijn doet weet ik, maar je leest ook zoveel verhalen over littekens e.d.

Heeft iemand ervaring met de Queen of Rings? Of met andere shops / klinieken die tattoo's verwijderen in de omgeving van Rotterdam-Leiden? (Dus niet in Amsterdam, Nijmegen of Groningen, ookal zijn jullie adviezen goed bedoeld ;))

Ik weet dat ik heel vaak terug zal moeten en dat het erg prijzig en vooral pijnlijk wordt, maar ik heb het er graag voor over. Ieder jaar wordt mijn tattoo een grotere 'vlek' en ik ben het zat om uit te leggen wat er staat. 'Is het een dolfijn?' 'Euhhhh nee, een tribal met een roos en een spinnenweb..' 8)7

Dus, lieve bokkers, HELP!!!!

_00_0

Re: Tattoo verwijderen in omgeving Rotterdam (ervaringen/tips)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 22:13

geen ervaring mee, misschien kan je wel een linkje van je eigen topic in het tattoo topic zetten?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 22:33

Ik ben bij Queen of Rings geweest voor een piercing.
Dus geen ervaring met de tattoo's daar.
Vind het wel een waanzinnig fijne shop om heen te gaan.
Zijn heel lieve, rustige en kundige mensen.

Succes!!!

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-12 02:12

Natasja91 schreef:
Ik ben bij Queen of Rings geweest voor een piercing.
Dus geen ervaring met de tattoo's daar.
Vind het wel een waanzinnig fijne shop om heen te gaan.
Zijn heel lieve, rustige en kundige mensen.

Succes!!!

Dat was inderdaad ook mijn ervaring toen ik mijn piercing liet zetten. Vond ze ontzettend aardig en er werd echt de tijd genomen. Wat dat betreft denk ik dat ik daar prima terecht kan. Ik kan alleen niets vinden o internet over de kundigheid mbt verwijderen. :O

Pelryo schreef:
geen ervaring mee, misschien kan je wel een linkje van je eigen topic in het tattoo topic zetten?

Ohja dat is een goede tip, thnx!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 02:43

Een vriendin heeft daar al haar tattoo's laten zetten. Ziet er geweldig uit, mensen zijn vriendelijk.

Blijkbaar zijn ze goed met piercen en met tattoo's zetten. Wie weet zegt het ook iets over hun verwijders skills

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-12 17:38

Vjestagirl schreef:
Een vriendin heeft daar al haar tattoo's laten zetten. Ziet er geweldig uit, mensen zijn vriendelijk.

Blijkbaar zijn ze goed met piercen en met tattoo's zetten. Wie weet zegt het ook iets over hun verwijders skills

Ik zal er denk ik toch maar eens aan moeten geloven dan.. :\

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 19:22

Kan je niet eerst bij een ziekenhuis informeren? Lijkt me toch een kunst apart...