Ik heb zo'n jaar of 7 geleden een tattoo laten zetten bij tattoo Bob. Ik ben er nu absoluut niet blij meer mee, de lijnen zijn veel te dik gezet en daardoor gaan uitlopen (blijkbaar een typisch 'bob' probleem). Natuurlijk had ik hier navraag naar moeten doen, maar met mijn nog geen 18 jaar oud, dacht: Bob is zo bekend, dat is gewoon goed. Alleen helaas, dus niet voor kleine tattoo's met fijne lijntjes..
Maar nu. Een cover-up is geen optie, omdat deze veel te groot en massief zou worden. Dus wil ik hem laten verwijderen, of op z'n minst oplichten. Ik dacht er zelf aan dit te laten doen bij de Queen of Rings in Rotterdam, maar ben best een beetje bang. Dat het pijn doet weet ik, maar je leest ook zoveel verhalen over littekens e.d.
Heeft iemand ervaring met de Queen of Rings? Of met andere shops / klinieken die tattoo's verwijderen in de omgeving van Rotterdam-Leiden? (Dus niet in Amsterdam, Nijmegen of Groningen, ookal zijn jullie adviezen goed bedoeld
)Ik weet dat ik heel vaak terug zal moeten en dat het erg prijzig en vooral pijnlijk wordt, maar ik heb het er graag voor over. Ieder jaar wordt mijn tattoo een grotere 'vlek' en ik ben het zat om uit te leggen wat er staat. 'Is het een dolfijn?' 'Euhhhh nee, een tribal met een roos en een spinnenweb..'
Dus, lieve bokkers, HELP!!!!