Verschrikkelijke bonzende koppijn. Daarvoor echt 2 a 3 jaar geen hoofdpijn gehad. Was toen wel met een dieet/gezond-eet-plan begonnen maar dat heb ik 3 dagen volgehouden. Sindsdien ellende.
Ik heb telkens zo'n bolle opgezwollen kop, al zie ik dat alleen zelf. Ik heb hele erge wallen. Als ik op sta draait alles en vooral; hoofdpijn-aanvallen. Het ging 2 weken goed, maar toen kwam daar de week voor de tentamen-week. En hoppa. weer ellende. Deze week al 2x nachten wakker gelegen door de koppijn
Nu kan ik wel wat hebben, maar met mijn tentamenweek voor de boeg vind ik dit niet zo chill. Ik zie lettertjes echt dansen (bokt gaat goed, echt
) en televisieprogramma's volgen lukt alleen op het niveau van GTST. Als ik nieuwsuur kijk ben ik echt in 3 sec. de draad kwijt. Nu moet ik volgende week wel ongesteld worden, en was deze leer-week wel weer een goede inluiding van een boel-stress. Tevens heb ik behoorlijke verkrampte schouders en ben ik dus gevoelig voor spierspanningspijn. Maar zo erg heb ik het in mijn leven nog niet gehad.
Ik zit de hele dag op de bank, omdat ik me onwijs naar ga voelen als ik ga bewegen en ik ben ook nog chagrijnig.
Iemand een idee? En vooral een idee van wat ik er tegen kan doen, want dit is echt niet leuk en ook vrij dramatisch zo voor mijn eerste tentamen-week
Succes!

) waardoor ik misselijk was en 2x bijna van mijn stokje ben gegaan door alles bij elkaar. Heb dus bijna alleen maar op bed gelegen. De tweede nacht kreeg ik ook nog last van een soort ademruis (zegmaar zo'n bromgeluid als je ademt) en kreeg ik huge hoestaanvallen waar ik mijn kamergenoot niet blij mee heb gemaakt