Hoofdpijn op werk door nieuwe airco?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Hoofdpijn op werk door nieuwe airco?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 13:41

Zo'n twee maanden geleden is er hier op t werk een nieuwe airco geplaatst, en sinds dien is het raak (of althans, denk ik)
Ik begin rond half 1, en rond 2 uur komt meestal de hoofdpijn opzetten. Dagelijks. Als ik thuis ben zakt dit weer weg. Nu ben ik sowieso gevoelig voor hoofdpijn (migraine patient met daarbij spierspanningshoofdpijn) maar ik vraag me af of ik hier nu een verband moet zien of dat dat echt toeval is?

Ik werk hier nog een maand dus ik ga niet om aanpassingen vragen oid, maar wellicht handig om in mn achterhoofd te houden bij een nieuwe werkgever.

Ik moet trouwens zeggen dat het rooster van de airco (we hebben 1 grote airce met door het pand verschillende roosters waar de lucht uit komt) echt schuin voor/boven me zit. Ik heb dat al gedeeltelijk afgeplakt zodat ik niet weg waai ;)

Overigens verwarmt hij ook, dus het is denk ik meer zo'n klimaat beheersings systeem.

Hannanas

Re: Hoofdpijn op werk door nieuwe airco?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 13:43

Droge lucht?

Koop eens een metertje, die heb je wel goedkoop.
En zo ja, kun je op jouw bureau een ioniserende luchtbevochtiger zetten!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 13:43

Ja, dat kan daar van komen en ik zou het er toch wel degelijk over gaan hebben!!
Heel misschien dat je op een andere plek kunt gaan zitten en daar minder last hebt of dat ze gewoon het ventilatorgedeelte wat lager zetten!