Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

), maar laten testen en dan is er niks te vinden. Meerdere keren met mijn "plas gewoonten" al v.a. jongs af aan naar huisarts geweest (zelfs dus ook ziekenhuis onderzoek gehad) maar heeft nooit wat opgeleverd.
Kreeg nog wel de vraag of dat 'normaal' was voor mij, geantwoord dat ik inderdaad altijd maar heel weinig echt naar de wc moet en als ik dan moet het wel direct best veel is. Tja ze hebben er verder niks mee gedaan of gezegd dat ik gewoon vaker moet gaan ookal hoef ik voor mijn gevoel niet. Ook niet het advies gekregen om het eens na te laten kijken ofzo dus... 
Kentaro schreef:Ik zou zeker even je huisarts raadplegen!
Het water drinken is heel goed en als je dat iedere dag doet, hoef je daar ook niet veel van te plassen. Maar wat jij doet is echt heel weinig!
Heb je ook echt geen drang om te plassen, of neem je er de tijd niet voor?
saskiakefie schreef:17/18 uur niet plassen? wowIk moet elke 3 uur wel naar de wc
Goed dat je meteen naar de huisarts gaat, ben benieuwd wat eruit komt.
Nu lees je verkeerd, want dát zou idd wel heeeeel lang zijn...
Vroeger ging ik ook maar 2 x per dag plassen. 's Ochtens en 's avonds een keer. In mijn puberteit kreeg ik een blaasontsteking en toen nog 1 en toen daarna nog 1. Toen een keer naar de huisarts geweest en die vroeg natuurlijk ook hoeveel ik dronk en hoe vaak ik plaste op een dag. Nou ik dronk 1 glas bij het ontbijt, 1 glas tussen de middag, 1 glas 's middags en nog 1 's avonds. En ik plaste dus 2 x per dag. Dit mocht ik van de huisarts niet meer doen! Moest veel drinken en ging toen automatisch ook meer plassen. EN blaasontstekingen ook over toen!