Heftige aanval hoofdpijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vlaatjee

Heftige aanval hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 19:31

Hallo,

Ik plaats niet zo vaak dingen op bokt, maar hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb sinds een paar dagen last van duizelingen, komt opeens opzetten. Ik val er niet van om, maar word wel wankel op de benen. Gaat ook vanzelf weer over.
Ook af en toe hoofdpijn erbij.
Maar vanochtend draaide ik me om in bed, en ik kan het het beste omschrijven als een kramp die er in schoot in mijn nek (al weet ik niet of dat echt zo was, maar het is zo moeilijk te omschrijven).
Maar een hoofdpijn erbij, niet normaal! Ik kon alleen maar denken: mijn hoofd ontploft zo, want ook een gigantische druk op de oren. Ik heb me met moeite op mijn rug gedraaid en wilde eigenlijk mijn vriend roepen, want ik dacht echt dit is niet goed.
Toen hoorde ik een soort klik vanbinnen en toen zakte de heftige pijn weg. Maar man, dat had ik nog nooit meegemaakt. Nu nog steeds beetje hoofdpijn icm die duizelingen af en toe.
Ik ga morgen de huisarts bellen, want het zit me toch niet lekker.
Maar vroeg me af of het jullie bekend voorkomt en of het misschien iets is wat niet zoveel voorstelt.
Hopelijk kunnen jullie me geruststellen. Al ga ik alsnog wel de huisarts bellen morgen.

Alvast bedankt!

Lielle

Re: Heftige aanval hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:31

ik zou naar een manueel therapeut gaan, kan heel goed een blokkade in je nek zijn.

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:37

Lijkt me idd goed om contact te zoeken met je huisarts. Je hoofdpijnaanval klinkt als een migraineaanval. Daar kunnen voorafgaand aan de aanval duizelingen, lichtflitsen e.d. bijhoren. Maar migraine is niet met een klik weg. En dat geldt eigenlijk ook voor de andere heftige hoofdpijntypes. Maak je vooralsnog niet te veel zorgen.

vlaatjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 19:47

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nog nooit een migraine aanval gehad. Mij leek het ook meer om beknelde zenuw te gaan. Maar ik wist niet dat dat zo'n gigantische hoofdpijn op kon leveren. En de duizelingen erbij. Ik maak me nooit zo snel zorgen maar dit was zo heftig.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 22:11

Dit klinkt mij juist niet als migraine in de oren :+

Ik denk ook dat er even een werveltje verkeerd zat. Een manueel therapeut zal geen overbodige luxe zijn :)

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 11:31

Wat zei de huisarts?

vlaatjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 08:02

Sorry, zie nu pas je vraag!
Ben nog niet geweest, het ging eigenlijk weer helemaal goed.
Ga binnenkort wel naar een osteopaat voor rug en nek!
Thanks for asking ^^