Blijf dromen over mijn zusje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Benfan

Blijf dromen over mijn zusje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 22:49

Ja werkelijk, ik word hier langzamer hand knetter gek van. Ik blijf dromen over mijn zusje, en de relatie die ik met haar heb. En die is eigelijk niet zo goed. In elke droom komt haar drammerige, bloed-onder-nagels-vandaan-trekkende, aandacht zuigende, verwende karakter ontzettend naar voren. Het is niet een steeds terug kerende droom die hetzelfde is, maar een lange reeks van verschillende dromen. Ik heb het nooit echt met haar kunnen vinden, en blijf eigelijk gewoon uit contact met haar omdat ik het niet zo goed met haar kan vinden. Ik vind haar persoonlijk een nerveus verwende vrouw die 'niet helemaal spoort' .

What to do! want ik begin het gewoon vervelend te vinden te moeten gaan slapen. En als je denkt dat dit het 'enige' probleem is. Heb ik nog een soort gelijk situatie met dromen over school.

IK droom dat ik 'vergeten' ben dat ik nog op school zit. Ben dan natuurlijk al een tijdje niet geweest en moet maar weer eens gaan. Heb natuurlijk geen schoolspullen, geen boeken en weet niet zo best waar ik zijn moet maar kan wel wat klasgenoten herkennen. Op gegeven moment heb ik zelfs in de droom besloten 'dan maar van school' te gaan. En heb ik soms door dat ik droom, of dat ik zoiets droomde en dan ben ik in de war over wat echt is en wat niet.

Ja ik slik medicatie, ik ben iemand die soms hallucineert en daardoor (maar ook zonder de medicatie) erg vreemd kan dromen. Mijn nachtmerrie's zie ik als leuke avonturen.. wat ik een nachtmerrie vind zijn ronduit angstaanjagende en doen me soms denken aan schilderijen van Dali of Geiger. Kan je hele verhalen vertellen over de dingen die ik s'avonds meemaak. Op verjaardagen word mij zelfs gevraagd of ik nog wat nieuwe heb om te vertellen.. its entertainment.. thats wat it is!

Maar wie kan me helpen, wie heeft er een idee wat dit zou kunnen betekenen?

CK88

Re: Blijf dromen over mijn zusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 13:02

Misschien even langsgaan bij je psygiater? Kan zijn dat je negatieve gevoelens uit je verleden niet goed verwerkt hebt en dat het daarom blijft terug komen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 13:04

Komt het niet door de medicatie? Want als ik bijvoorbeeld een diazepammetje slik, droom ik echt absurd.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 16:20

Hier een lotgenoot, geen idee wat je er aan kan doen, maar het is wel heel erg vervelend.
Mijn vriend ligt altijd helemaal dubbel als ik vertelwat ik gedroomd heb, en vaak is het ook het eerste wat hij s'morgens vraagt maar ik vind het minder grappig.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 16:25

Ik droomde nooit, heb nu al een tijd een hoge dosis pijnstillers en maak een hoop mee in mn dromen.
Dingen die nergens op slaan. Maar vaak ook wel dingen die toch te herleiden vallen.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 17:16

Ik denk dat het door de medicatie komt.
Ik heb het ook sinds ik medicijnen slik.
Ik droom steeds over mijn eerst fjord(die nu 5 jaar dood is) dat ik hem ergens in een wei heb staan voor zijn pensioen.
Als ik hem dan op wil zoeken kan ik de wei niet meer vinden.
Soms vind ik de wei wel en droom ik dat ik hem terughaal en dat hij bij de 2 fjorden staat die ik nu heb.
Ik moet zeggen dat dat heel vervelend wakker worden is als je je dan realiseert dat hij er helemaal niet is omdat hij al lang dood is.

Dromen over school doe ik ook ,dat ik een repetitie krijg die ik niet geleerd heb of dat ik al mijn boeken kwijt ben.
Het lijkt dan net of je de hele nacht naar je boeken aan het zoeken bent.

Ook droom ik vaak dat ik telkens nieuwe nesten jonge konijntjes bij mijn konijnen vind.

Deze 3 dromen blijven steeds terugkomen.
Heeft denk ik ook te maken met wat er zich in je hoofd afspeelt,wat je meegemaakt hebt.