Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

roxxxiejjj schreef:Ik denk dat er een thorax foto gemaakt moet worden, aangezien je jezelf best een flinke stoot thv je onderste ribben geeft.. Je buikspieren had je volgens mij al aangespannen, toen je er nog op zat probeerde je al gespannen te blijven zitten dus het kan eventueel ook gewoon spierpijn oid zijn. Maar ik zou het risico niet nemen wanneer je even het gevoel hebt gehad dat je slecht kon ademen.. Heb je ook pijn aan je armen? Zo ja, kan je deze helemaal ronddraaien? Zoals normaal? Of ben je belemmert in je bewegingen?
Noukie schreef:Waar het om gaat: je vraagt advies en gaat er tegenin, terwijl mensen met goede bedoeling antwoorden.
Daarnaast, en nu praat ik voor mezelf, begrijp ik echt niet waar om je als je na een val pijnt hebt waar je je zorgen om maakt, je dat op bokt gooit, ipv naar iemand te gaan die daadwerkelijk kennis van zaken heeft.
Als ik iets heb, ga ik naar een arts, niet naar bokt... Het verbaast mij echt dat zoveel mensen (niet alleen jij) eerst op bokt gaan vragen ipv gewoon even naar de dokter gaan, waar je (in principe) de juiste antwoorden krijgt.

Noukie schreef:Waar het om gaat: je vraagt advies en gaat er tegenin, terwijl mensen met goede bedoeling antwoorden.
Daarnaast, en nu praat ik voor mezelf, begrijp ik echt niet waar om je als je na een val pijnt hebt waar je je zorgen om maakt, je dat op bokt gooit, ipv naar iemand te gaan die daadwerkelijk kennis van zaken heeft.
Als ik iets heb, ga ik naar een arts, niet naar bokt... Het verbaast mij echt dat zoveel mensen (niet alleen jij) eerst op bokt gaan vragen ipv gewoon even naar de dokter gaan, waar je (in principe) de juiste antwoorden krijgt.
Alani schreef:Je voelt het beste aan. Als de pijn erg genoeg is dan had je je moeder wel gevraagd met je mee te gaan. Zal dus wel meevallen en je zult wel flink wat hebben gekneusd.
De tip om je paard naar een prof te brengen vind ik beslist een hele goeie. Je hebt zelf niet voldoende balans om deze lelijke bokken op te vangen en van hem moet het geen trucje worden anders kon je letsel op den duur wel eens ernstiger worden.
TeckTonie schreef:Alani schreef:Je voelt het beste aan. Als de pijn erg genoeg is dan had je je moeder wel gevraagd met je mee te gaan. Zal dus wel meevallen en je zult wel flink wat hebben gekneusd.
De tip om je paard naar een prof te brengen vind ik beslist een hele goeie. Je hebt zelf niet voldoende balans om deze lelijke bokken op te vangen en van hem moet het geen trucje worden anders kon je letsel op den duur wel eens ernstiger worden.
Sommigen, zoals ik soms doe, openen wel eens een topic over een val ed, omdat bv. spoed of huisarts zei dat het niets was maar ik het toch wil delen. Hetzelfde als ik niet dezelfde dag naar de huisarts kan, dan open ik soms ook een topic.