altijd moe maar niet kunnen slapen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lisenpip

altijd moe maar niet kunnen slapen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-12 23:44

Hee ik heb hier al heel lang last van.
Ik slaap heel slecht.
En als ik slaap droom ik heel heftig. En het zijn eigenlijk nooit leuke dromen.
Ook voel ik de emoties heel erg het is altijd, ANGST,BOOSHEID,VERDRIET. heel hefig. ik herrinder me dromen altijd perfect.En word soms echt van slag wakker.
moet altijd bijkomen en kan dan ook niks hebben in de ochtend en wakker worden is heel moeilijk.
ik ben heel moe, en s'avonds word ik pas weer wakker.
Wat ik ook heb als ik s'avonds moe word en dan zit ik op de bank en dan kan ik zo in slaap vallen op de bank. Maar dan ga ik naar boven en lig ik in bed en dan boem gaat het slapen niet en slaat me hoofd op tilt. als ik dan naar beneden ga en op de bank een peukie wil doen val ik zowat weer in slaap. ga ik naar boven in me bed boem begint het weer.
Wie kent dit ook en weet iemand misschien iets wat helpt???

Storm

Re: altijd moe maar niet kunnen slapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 03:23

Wat lastig... het lijkt erop dat de problemen dus vooral in je bed zijn. Ik heb wel eens iets over aardstralen gehoord. Geen idee of het echt waar is, maar je zou je bed eens kunnen verplaatsen om te zien of dat werkt. Succes, goed slapen is zo belangrijk!

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 03:37

Ze zeggen dat dromen een ontlading van je hersenen zijn. Misschien toch te druk, emotioneel, stress etc? Dat kan ook onbewust zijn. Misschien is het handig om je huisarts te raadplegen.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 08:14

Ik denk dat je psychisch niet in bed kunt slapen omdat je je bed associeert met die vervelende dromen. Beweeg je voldoende? Eet je gezond? En probeer je een beetje regelmaat te houden bij het slapen? Het schijnt ook beter te zijn om alleen te slapen in je bed en dus niet op bed tv te gaan kijken ed (doe het zelf ook :o )

Heb je veel stress?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 17:10

LZP -> MW

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 18:51

angelaatjuh schreef:
Ik denk dat je psychisch niet in bed kunt slapen omdat je je bed associeert met die vervelende dromen. Beweeg je voldoende? Eet je gezond? En probeer je een beetje regelmaat te houden bij het slapen? Het schijnt ook beter te zijn om alleen te slapen in je bed en dus niet op bed tv te gaan kijken ed (doe het zelf ook :o )

Heb je veel stress?

heb geen tv in me slaap kamer dat scheelt haha.

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:00

Droom je over (slechte) ouder herinneringen? Misschien heb je een slechte herinnering die steeds terug komt? Voor je bed.. Slechtcmatras?

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 00:46

WillBokkers schreef:
Droom je over (slechte) ouder herinneringen? Misschien heb je een slechte herinnering die steeds terug komt? Voor je bed.. Slechtcmatras?

nee de romen slaan 9 van de 10 keer nergens op, en ik ben in mijn leven 20 x verhuist en dus 20 verschilende bedden gehad.! ja dat is lang verhaal heb nog al het een en ander mee gemaakt.