Ik vraag dit eigenlijk omdat morgen m'n vriend langskomt en hij vandaag nogal een zware tennistraining gehad heeft... Heel veel op moeten drukken dus morgen waarschijnlijk gigantisch spierpijn in zijn bovenarmen/oksels. En ja, ik wil hem dus verwennen met een massage
sowieso lijkt het me wel leuk om goed te kunnen masseren
Alleen het probleem is dus das ik eigenlijk nog nooit gemasseerd heb... Ja paarden wel eens, maar dat is anders.Wie ooh wie wilt er zijn of haar goede tips en technieken delen? Mag ook voor andere lichaamsdelen zijn
maar hou het netjes a.u.b., aangezien het niet de bedoeling is dat dit topic 18+ wordt 
edit: ik heb geen massage olie in huis! Misschien dat ik dat ooit nog wel ga halen, maar voor morgen iig niet.

. Het is van persoon tot persoon verschillend. De ene vind het fijn als je zachtjes rondingen maakt, de andere als je keihard knijpt en duwt of "hakt" met je handen..of olie..je moet het zelf een beetje zoeken hoe iemand reageert op iets en creatief zijn met afwisseling tussen je handen, vingertoppen, handpalmen, knokkels...
.