Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) worden. Voeten zijn ook altijd koud. Zelfs als het warm weer is zijn mijn handen koud, soms wel lekker om dan even in me nek te leggen haha.
... probeer zo veel mogelijk te lopen , maar dat gaat vandaag lastig aangezien ik bij de receptie zit en dus ook moet blijven zitten..
xJess schreef:Ik lees ook even mee, heb er ook altijd last van. Soms zelfs zo erg dat mijn handen paars met oranje stippen/vlekken (ja echt waar) worden. Voeten zijn ook altijd koud. Zelfs als het warm weer is zijn mijn handen koud, soms wel lekker om dan even in me nek te leggen haha.
en vaak ook nog wat blauw erbij xDLunaeekie schreef:xJess schreef:Ik lees ook even mee, heb er ook altijd last van. Soms zelfs zo erg dat mijn handen paars met oranje stippen/vlekken (ja echt waar) worden. Voeten zijn ook altijd koud. Zelfs als het warm weer is zijn mijn handen koud, soms wel lekker om dan even in me nek te leggen haha.
Mijn handen worden dan ook altijd paars met oranje vlekkenen vaak ook nog wat blauw erbij xD
Niemand geloofd mij als ik dat zeg...

Echt ik warm mijn voeten altijd op bij hem
Zegt dat hij liever met de vrieskast in bed gaat liggen
en dan vloekt hij even om mijn koude handen en voeten. Daarentegen heeft hij soms last van teveel warmte en kan ik hem mooi afkoelen