HELP! Ik zoek een model!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xLauwterd01

HELP! Ik zoek een model!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 13:28

Hallo! :D

Mijn naam is Laura en ik doe de kappers opleiding in Hoofddorp -:) .
In December moet ik mijn Proeve van Bekwaamheid ( een examen. ) van het permanenten voltooien :list: .
Heb je haar wat lekker in lagen is geknipt en niet langer is dan je schouders? En wil je een gratis permanent? Dan is hier je kans!
Ik heb eerder gepermanent, en ben daarvoor geslaagd, dus ik ben geen beginneling.
Er is altijd een docent, examinator en/of begeleider aanwezig, die toeziend oog houdt op ons alle. Het is in zijn geheel kosteloos :$ .
Je gaat ook netjes geföhnt of gedroogd en gestyld de deur weer uit.

Als je niet in of rond Amsterdam woont en je moet langer reizen dan half uur, dan vergoed ik de benzine, bus en/of trein kosten.
Het zou zeker een uitkomst zijn als je Woensdag overdag beschikbaar bent op een paar keer op school te kunnen oefenen.
Het zou eventueel ook op Dinsdag kunnen, maar dat moet wel in overleg met mijn lesgevende docent. Ook dan, als je langer dan een half uur
moet reizen, vergoed ik de kosten. De examens zijn waarschijnlijk ook op Woensdag. De exacte datum is nog niet bekent, maar zodra ik die weet, laat ik het weten.

Voor overige vragen, kan het hieronder plaatsen of mij pb'en.
Als je serieuse intresse hebt, krijg je ook mijn nummer en vraag ik ook die van jou, want dan neem ik telefonisch contact met je op.

wie o wie kan mij uit de brand helpen?

:wave:

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 13:54

Ik meld me!

Ik heb lang haar, tot over mijn schouders en ben op de woensdag (tot nu toe) altijd vrij geweest van school, en ik heb n studenten OV :)

xLauwterd01

Re: HELP! Ik zoek een model!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 14:13

Het is tot op de schouder, lang haar is heel lastig te permanenten :o

SuzanLarissa

Re: HELP! Ik zoek een model!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:15

Hmm ik heb laagjes en kort haar, alleen woon in de Achterhoek. Is een beetje ver weg :o
Om wat voor soort permanent gaat het dan?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:18

Ik pb je even n foto ;)

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 14:21

SuzanLarissa schreef:
Hmm ik heb laagjes en kort haar, alleen woon in de Achterhoek. Is een beetje ver weg :o
Om wat voor soort permanent gaat het dan?

Is naar jou wens, wil je het grof of wil je fijne krulletjes, de keuze laat ik aan jou ;)
Van achterhoek naar hoofddorp ik het een klein uurtje rijden. Ik vergoed de benzine kosten :j

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:11

Misschien je oproep ook even op je facebook posten? Heb je meer kans op mensen uit de buurt, scheelt voor jou ook weer in de kosten :)