Mijn naam is Laura en ik doe de kappers opleiding in Hoofddorp
.In December moet ik mijn Proeve van Bekwaamheid ( een examen. ) van het permanenten voltooien
. Heb je haar wat lekker in lagen is geknipt en niet langer is dan je schouders? En wil je een gratis permanent? Dan is hier je kans!
Ik heb eerder gepermanent, en ben daarvoor geslaagd, dus ik ben geen beginneling.
Er is altijd een docent, examinator en/of begeleider aanwezig, die toeziend oog houdt op ons alle. Het is in zijn geheel kosteloos
. Je gaat ook netjes geföhnt of gedroogd en gestyld de deur weer uit.
Als je niet in of rond Amsterdam woont en je moet langer reizen dan half uur, dan vergoed ik de benzine, bus en/of trein kosten.
Het zou zeker een uitkomst zijn als je Woensdag overdag beschikbaar bent op een paar keer op school te kunnen oefenen.
Het zou eventueel ook op Dinsdag kunnen, maar dat moet wel in overleg met mijn lesgevende docent. Ook dan, als je langer dan een half uur
moet reizen, vergoed ik de kosten. De examens zijn waarschijnlijk ook op Woensdag. De exacte datum is nog niet bekent, maar zodra ik die weet, laat ik het weten.
Voor overige vragen, kan het hieronder plaatsen of mij pb'en.
Als je serieuse intresse hebt, krijg je ook mijn nummer en vraag ik ook die van jou, want dan neem ik telefonisch contact met je op.
wie o wie kan mij uit de brand helpen?