Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en helaas de pijn zal je doorheen moeten. want niet eten zorgt ervoor dat je weerstand laag blijft en de aften dus niet genezen!
Helpt wel helpt niet.. Ik ga even goed uitzoeken wat nou meestal wel helpt want ik pijnig mezelf liever niet voor niets 
ik heb er vrijwel altijd, proberen toch gewoon te eten en te drinken, ik heb ooit weleens een aft gehad die aan de andere kant mijn wang uitkwam, dus ik weet wat je voelt! maar ik probeer altijd, om het eten & drinken dan wat meer naar de andere kant te houden, zodat het niet in de zweer komt dat helpt wel goed
ik heb trouwens ook van die Gel die je erop doet, prikt niet, helpt een beetje (vooral dat de pijn er een paar uurtjes af is, niet in het genezen) melody7 schreef:meestal gaan ze in een week ongeveer wel wegik heb er vrijwel altijd, proberen toch gewoon te eten en te drinken, ik heb ooit weleens een aft gehad die aan de andere kant mijn wang uitkwam, dus ik weet wat je voelt! maar ik probeer altijd, om het eten & drinken dan wat meer naar de andere kant te houden, zodat het niet in de zweer komt dat helpt wel goed
ik heb trouwens ook van die Gel die je erop doet, prikt niet, helpt een beetje (vooral dat de pijn er een paar uurtjes af is, niet in het genezen)
)