Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
moet hier ergens liggen (Het langdurige gebruiken werd 3x en toen was het alweer over....)verootjoo schreef:Waarom vragen jullie dit niet aan haar longarts? Lijkt me zinvoller dan hier op bokt...

Ventolin deed bij mij ook niet voldoende (en ik kreeg hoofdpijn en hartkloppingen), inmiddels aan soort nummer 4 bezig. Bij mij is het echt geen probleem... Shadow0 schreef:verootjoo schreef:Waarom vragen jullie dit niet aan haar longarts? Lijkt me zinvoller dan hier op bokt...
De longarts blijft blijkbaar steken in de ventolin, dus dat leek niet zo zinvol.![]()
TS: er zijn inderdaad enkele mogelijkheden: slijmoplossers, corticosteroiden (inhalatie of oraal innemen) en andere luchtwegverwijders. Het lijkt me goed om de arts specifiek te vragen waarom hij daar niet voor kiest. (Misschien zijn er hele goede redenen, maar die kan hij dan uitleggen.)
Is het antwoord niet bevredigend, dan zou ik nu alvast een doorverwijzing / second opinion vragen, want anders duurt het nog weer tot na het weekend. Wees desnoods erg vasthoudend, 'we kijken het nog even aan' is gewoon echt niet nodig als er al zo'n tijd klachten zijn. Als jullie een goede band hebben met de huisarts zou je ook daarmee kunnen overleggen. En niet te snel laten afschepen!