Helaas hebben ze deze al een tijdje niet meer bij de kruidvat en nu heeft de mijne het begeven, en zit ik dus zonder goede kruller.
Die wimperkruller is voor mij echt noodzaak. Mijn haar is ontzettend dik en zwaar en ik denk dat mijn wimpers dit ook zijn.
Als ik vóór mijn mascara krul dan hangen ze alweer voor mijn ogen zodra de mascara is opgedroogd, doe ik het na mijn mascara dan houd het vaak wel een dag. Ik krul het ook in 4 keer
eerst heel mijn wimpers, dan de puntjes, dan halverwege en dan nog een keer heel mijn wimpers.Dit ging dus echt super met die ene wimperkruller, maar die is dus niet meer te koop
Mascara's heb ik ook heel veel uit geprobeerd. Degene die ik nu heb is de enige die ik nog wil. Deze is het lichtst en het dunst maar wel gewoon goed donker zwart. (http://2.bp.blogspot.com/_n9t4hCdsiNo/S ... _groot.jpg)
Is er misschien iemand met dezelfde soort drama-wimpers als ik, die de goude tip heeft?
Je ziet niet wat je aan het doen bent dus neemt of je ooglid mee of maar de helft van je wimpers..