(muggen) Bulten op mijn arm?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LibertyHorse

(muggen) Bulten op mijn arm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-12 20:25

Sorry dat dit het 2e topic is dat ik open deze avond, heb er net een in Jeugdhonk geopend :o

Ik heb sinds een paar dagen een bultje op mijn linkerknie en dat jeukte verschrikkelijk, ik heb er muggenspul op gesmeert en dat hielp wel.
Toen ik vanmorgen wakker werd had ik ineens overal van die bultjes, maar dan nog groter, ter grote van een munt van 50 cent.
Er zit vier op mijn linkerarm, twee op mijn rechterarm, twee op mijn linkerbeen, één op mijn rechterbeen en nog een paar op mijn rug en schouders.
Ze jeuken vooral en heb het ook al aan mijn moeder laten zien.
Het ziet er totaal niet uit als een gewone muggenbult.
De bultjes zijn ook vooral dik, als ik mijn arm gewoon recht houd zie je een klein boogje omhoog gaan en dan weer gewoon de rest van mijn arm..
Vanmorgen jeukte het ook heel erg, maar als ik eraan kwam deed het pijn..
Nu jeukt het ook verschrikkelijk. :(

Weet iemand wat dit is? Alvast bedankt.

Thats_Me

Re: (muggen) Bulten op mijn arm?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 10:47

Ha ha sorry hoor maar je geeft het antwoord zelf al. Je hebt gewoon last van muggenbulten.

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 10:52

Lijkt me sterk dat in deze tijd van het jaar nog muggen rond kunnen vliegen! (heb hier ook normaal veel last van muggen, maar momenteel kan ik gewoon mijn raam weer open zetten omdat ze hier uitgestorven zijn :-D )

Dat het anti-muggenspul werk komt omdat er een een spulletje inzit dat je huid verdoofd (dan jeukt het dus ook niet meer ;-) )

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 10:55

Misschien galbulten of een allergische reactie op iets wat je gegeten hebt. Even paar daagjes afwachten en als het niet overgaat even mee naar de huisarts.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 10:56

nathalie_v schreef:
Lijkt me sterk dat in deze tijd van het jaar nog muggen rond kunnen vliegen! (heb hier ook normaal veel last van muggen, maar momenteel kan ik gewoon mijn raam weer open zetten omdat ze hier uitgestorven zijn :-D )

Dat het anti-muggenspul werk komt omdat er een een spulletje inzit dat je huid verdoofd (dan jeukt het dus ook niet meer ;-) )

Het is nu juist muggentijd: [LZP] Neefjes, je word het zo moedeloos van snachts..

En als je mij niet geloofd kom maar even een nachtje bij mij logeren. Als ik denk dat ik ze allemaal gevangen heb zoemt er weer een om m'n hoofd en ik heb minstens 13 muggenbulten op dit moment :=

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:10

nathalie_v schreef:

Hmm werd van de week wel wakker met iets van 12 bulten. (en ben allergisch voor muggenbeten, dus heb plekken van minstens 10 cm :+ ) en omdat ik zwanger ben mag ke daar geen pillen voor slikken (aerius sommige mensen vast wel bekend).
Maar heb er toch echt 3 vermoord, en s'avonds zat dr weer 1. Heb hem over de hele bovenverdieping achterna gezeten }>

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 16:13

Het lijken ook nu op normale muggenbulten, maar als ik er maar even aankom omdat het zo vreselijk jeukt dan word het meteen heel erg rood en dik. Ik had vandaag op school al gevraagd aan de meester of hij zo een spul had om er op te doen en heb de bulten laten zien, hij zei dat het misschien een alergische reactie van iets kan zijn om dat ze echt heel dik zijn.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 20:45

Zal wel veel commentaar krijgen nu, maar wat bij mij wel eens wil helpen is ff flink krabben, en dan azijn erop doen. Prikt ontzettend en daarna is het een paar uur over. (heb het hier wel over gewone muggenbulten, niet over allergische reacties ;) )