Ik ben zo jaloers op mensen die gewoon hun ogen dicht kunnen doen en in slaap vallen. Ik kan dat niet! Ik ga op bed liggen en ben wakker en blijf wakker tot het de volgende dag is en ik weer een nacht lang niet heb geslapen. Soms gaat dat zo drie nachten achter elkaar door en dan slaap ik dus ook gewoon 3 dagen lang niet. Afgelopen week was het weer raak. Ik heb dinsdag voor het laatst 6 uur lang geslapen. Daarna de nacht van woensdag op donderdag heb ik niet geslapen. Om half 11 's ochtends mezelf gedwongen in bed te gaan liggen en uiteindelijk werd ik om half 12 wakker en kon ik ook met geen mogelijkheid meer slapen. Vervolgens ben ik donderdag naar vrienden toe gegaan en om 4 uur 's ochtends in bed gaan liggen waarna ik om 6 uur compleet gefrustreerd het bed ben uitgegaan omdat het gewoon niet lukte. Vrijdag werd het uiteindelijk 6 uur toen ik op bed ging liggen, maar om 8 uur was ik alweer wakker. Ik sliep toen in de woonkamer bij vrienden en heb gedaan alsof ik nog sliep om mijn lichaam toch wat rust te geven. Daarna op zaterdag zijn we om 7 uur gaan slapen, en jeetje wat heb ik toen lekker geslapen! We hadden flink wat gedronken dus ik was best eventjes out, maar toen ik wakker werd kwam ik tot de conclusie dat ik 3 uur lang weg was geweest. Zondag heb ik wel even heerlijk geslapen, maar ook wederom slechts 3 uurtjes.
Vandaag had ik zoiets van: Ik moet gewoon slapen. Dit is gewoon niet goed voor mij. Ik voelde me doodmoe dus ik ben op bed gaan liggen met de gedachte: Slapen tot morgenvroeg. Ik deed mijn ogen dicht en wilde me omdraaien; Sleep paralysis. Verdorie. Heel veel moeite gedaan om er uit te komen, omgedraaid, lekker gaan liggen doe mijn ogen dicht, maar val niet in slaap dus wil me weer omdraaien: Sleep paralysis. Ik heb nog wel eens hallucinaties en zo op dat moment ook. Er kwam iemand de kamer in die naar me toe liep en net achter mijn hoofd ging zitten waar ik haar niet kon zien en ik heb gegild als een malle. Ik dacht dat ik dood zou gaan. Maar dat gillen werkt natuurlijk niet als je lichaam zegt dat je slaapt. Jeetje wat was dat eng
Uiteindelijk toch proberen verder te slapen. En verrek! Ik val in slaap
Nachtmerrie. Wakker geworden door mijn nachtmerrie, sleep paralysis. En dit ging nog zo'n 6/7 keer achter elkaar door. Uiteindelijk heb ik alles bij elkaar denk ik zo'n 2 uur geslapen en nu schreeuwt mijn lichaam: JAAAAA. Je hebt meer dan genoeg geslapen ga maar dingen doen, probeer maar niet meer te slapen hoor. Dat is nergens voor nodig. Maar dit kan toch gewoon niet normaal zijn? Ik ben er bang voor dat mijn lichaam straks ineens breekt en ik weer een week lang helemaal niks kan. Dat zou niet de eerste keer zijn en ik wil gewoon niet dat dat gebeurd. Ik moet morgen weer naar school en heb door deze problemen (en nog andere) al heel veel gemist. Nog meer missen kan en wil ik gewoon niet. Heeft iemand nog goeie tips om in slaap te komen en ook vooral te blijven slapen?

Ps. Sorry als het verhaal wat warrig is geworden. Ik hoop dat jullie het kunnen volgen.
Ik val altijd in slaap!
Krijg je medicijnen voor de hallucinaties en spierspanningen? Loop je bij een psych? 

Maar even zonder dollen. Ik ga eventjes wat dingen opzoeken over die slaapkliniek.
nee.. Zonder gekheid..
zou inderdaad wel even bij zo'n slaapkliniek kijken..