Paardlief met moeite af kunnen zadelen en een zweetdeken erop gedaan. Die avond in bad gaan liggen en met een pijnstiller m'n bed in. Vreselijk geslapen en gisteren na een onrustige nacht wakker geworden. Veel pijn in schouder/nek/rug/buik(spieren, beide kanten) en heup. De winterdeken op doen was een grote ramp en ik was blij dat er iemand kwam om uit te mesten. Ik nam aan dat het spierpijn was wat flink uitstraalde. Gisteren viel het mij al op dat ik af en toe tintelingen in mijn hand voelde. Licht ongerust hierover maar verder geen aandacht aan besteed. Gisteren ben ik doorgekomen met pijnstillers.
Vanmorgen werd ik wakker (na wederom een onrustige nacht, veel wakker geworden tijdens het draaien) en dacht ik dat het allemaal wel meeviel. Het voelde nog wel gevoelig maar meer niet. Naarmate de dag vorderde kreeg ik weer meer pijn. Mijn arm kan ik niet strekken en moeilijk omhoog doen. Mijn nek is niet meer zo gevoelig als het was. Als ik lach/nies/hoest dan doen mijn buikspieren nog steeds pijn. En nog steeds krijg ik af en toe in een keer tintelingen in mijn linkerhand.
Tijdens het autorijden heb ik last van mijn linkerarm/schouder en krijg ik het knipperlicht amper aan. Als het even lukt gebruik ik daarbij mijn rechterhand en houd ik met links mijn stuur (aan de onderkant, anders moet ik te ver strekken) vast.
Begin nu toch een beetje ongerust te worden en als het maandag nog niet over is ga ik toch maar naar de huisarts.
Het is volgens mij niet blauw (kan het niet goed zien in de spiegel want met flink draaien doet mijn nek nog wel pijn) en of het opgezet is kan ik niet voelen.
Is er iemand die mij gerust kan stellen dat het gewoon nog steeds maar spierpijn is van de val?
Een collega begon al over een blokkade in spieren etc. te praten. 
HELP!
Alleen omdat mijn hand tintelt begin ik mij toch ongerust te maken..