Buiten het feit dat ik het er buitengewoon smerig uit vind zien, is het ook nog eens een hele vervelende. Bij iedere beweging die ik met mijn mond maak, ben ik bang dat hij knapt. Ook aan de binnenkant van mijn mond is het op die plek gevoelig en voel ik een bultje.
Ter illustratie even een (wazige telefoonkwaliteit) foto
:
Dit was gisteravond, inmiddels zit hij nog iets meer op mijn lip.
Ik weet dat je bij een steenpuist tussen bovenlip- en neusniveau naar de huisarts moet, maar ik zie mezelf hier nog niet mee naar een huisarts stappen... Het is echter al de zoveelste keer in korte tijd dat ik op deze plek zo'n puistje heb en ik begin het een beetje zat te worden. Is er iets wat ik eraan kan doen? Heeft dit te maken met mijn weerstand of is dit toevallig? Zijn er (huis- tuin- keuken- of drogist-)middeltjes die hierbij wonderen kunnen verrichten?
Alvast bedankt voor reacties! Paulien
Doet even gigantisch zeer en gaat ws een paar drubbels bloeden maar dat geeft niet. Smeer er vooral NIETS op want dan blijft die terug komen.. 

. Helaas is het nog niet echt over, het plekje op de rand van m'n lip is nog wat gevoelig maar echt op mijn lip ontstaat nu een nieuw bultje. Ik kijk het even aan en anders bel ik even naar het telefonisch spreekuur van de huisarts.
*super droge huid*