De laatste tijd... geschat zoiets rond de 2 tot 3 maanden, heb ik last van mijn oren. Begon heel leuk met wat slechter tegen hard geluid kunnen.. goed, niet zo erg. Maar inmiddels is het dus zo dat ik constant alles super hard lijk te horen. In een conversatie met mensen kan ik niet vaak genoeg benadrukken of zij misschien wat zachter kunnen praten, waarop ik te horen krijg dat ze totaal niet hard praten. Ook onderscheid maken tussen twee stemmen is behoorlijk moeilijk geworden, dus als andere mensen door elkaar gaan praten kan ik er bijna niks meer van volgen of word het echt veel te luid en wil ik alleen nog maar heel hard gillend wegrennen (als dat eens zou kunnen). Afgelopen week ook ergens naar toe geweest en was aan het praten met twee mensen (vooral aan het luisteren eigenlijk) en kreeg toen gewoon ontzettende pijn en werd gewoon beroerd terwijl ik in mn stoel zat.. En sindsdien heb ik nu dus eigenlijk continue al pijn in mn oren, sinds dat laatste voorval. Geluid lijkt alleen maar harder te worden en de irritatie van geluiden als klingelend bestek aan tafel of tijdens het praten met mensen word steeds erger. Ook is het zo dat, als mensen echt hard lijken te gaan praten, ik er dus gewoon geen klap meer uit duidelijk kan maken wat ze nu zeggen waardoor ik 10 keer zo goed moet luisteren als voorheen

Ben diezelfde dag dat ik zo misselijk werd van de pijn in mijn oren daarna langs zo'n gehoorzaak geweest, maar die konden me dus alleen een huisarts adviseren. In de tussentijd daarvan hoop ik eigenlijk dat iemand me kan helpen met wat ik hier zelf eventueel aan kan doen en hoe ik mijn huidige pijn in mijn oren (en eigenlijk met de nadruk op rechts, want daar doet het meer pijn dan links) kan verzachten, en of iemand mij eventueel kan vertellen wat dit kan zijn..
Alvast heel erg bedankt!
. Sterkte ermee!