Ik weet dat er geen dokters op bokt zullen zitten, maar wellicht wel mensen met dezelfde problemen of iemand die het herkent.
Ik heb nu sinds dinsdag last van mijn rug, het zit links en ongeveer naast mijn schouderblad. Het begon langzaam met steeds ergere pijn, als ik bezig was dan voelde ik af en toe eens een steek als ik teveel met bewoog. In de loop van de avond werd het erger, tijdens mijn paardrijles had ik er weinig last van, ik zat voornamelijk stil de rest van de avond, tijdens het slapen had ik geen enkele houding wat niet zeer deed. Diep in en uitademen doet zeer, echt een steek. Woensdag op de dag was het minder, in de avond moest ik weer aan het werk ik voelde het wel, soms weer even die steek als ik bezig was. Maar verder niet erg opgelet en gewoon doorgaan. Vandaag heb ik er overdag niet veel van gemerkt, maar nu al na het eten elke keer een soort zeurend gevoel, niet pijnlijk. Maar ik raak er ontiegelijk gefrustreerd van dat ik elk moment kan gaan schreeuwen.
Even wat misschien belangrijke informatie: Ik ben 17 jaar en loop momenteel 36 uur per week stage met mensen met niet aangeboren hersenletsel.
Ik vroeg me dus af.. is dit overbelasting van mijn rug? Je tilt, trekt en duwt elke keer bijna twee keer je eigen gewicht omhoog, opzij ect. Ik denk dat het daardoor komt, maar ik vraag me af wat ik eraan kan doen naast pijnstillers en tijgerbalsem/paardenbalsem (spul dat warm wordt).
Ik wil wachten tot maandag, ondertussen wel verder met blijven insmeren. Als het dan erger is geworden of niet verbeterd, dan ga ik even overleggen met mn ouders of ik naar de dokter kan, wellicht heeft die iets wat dan werkt.
werk je met glijmatten? Als ik op dat soort woningen werk hoef ik alleen om te draaien. De rest is met hulpmiddelen.