Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Misschien krijg je het wel vergoed? 

Konstantine schreef:Jeetje, dat is inderdaad best groot, zeker voor jouw leeftijd... Ik schaam me bijna dat ik wel eens klaag over mijn D-die-bijna-E-is.
Draag je wel een speciale sportbh als je gaat sporten, TS?
Goede sportbh's zijn behoorlijk duur, zeker als je vaak sport en er dus minstens 2 nodig hebt (ze moeten toch ook ooit in de was), maar ik kreeg toen ik ging passen bij de lingeriezaak en schrok van de prijs (die die ik paste was 80 euro...) een tip van de verkoopster; je kunt ook een goedkopere kopen en daar een goed passende normale bh onder dragen. Ik heb het van de week geprobeerd en het bleef prima zitten!
H&M heeft een hele leuke sportbh momenteel: klik! Maar die is dus niet stevig genoeg om 'los' te dragen.
En je moet hem echt eventjes passen, want de maten bij H&M zijn een beetje vreemd.
Je kunt hem als de H&M bij jou in de buurt geen uitgebreide collectie heeft (volgens mij hebben alleen grote H&M's sportkleding) ook in twee verschillende maten bestellen en dan degene die niet past terug sturen, daar doen ze niet moeilijk over.

BarbaLala schreef:Ik zwéér bij de sport BH's van Shockabsorber.
Gaan járen mee en zijn super ondersteunend.
Geen beugels en toch erg stevig, stof rekt niet mee dus je borsten zitten echt ingesloten in de BH
Heb die van mij al zeker 6 jaar nu.
de hardloopversie (lvl4 met extra sluiting op bovenrug/nek)