Teen werkt niet meer mee na een val op mijn knie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Krieltje

Teen werkt niet meer mee na een val op mijn knie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 18:03

Nou, heb ik weer hoor. Een lang weekendje Parijs gehad en ik ben zelfs 2 keer op de grond beland! De laatste avond ben ik tijdens het stappen over een drempeltje gestruikeld. Dat voelde ik wel, maar ik liet mijn laatste avond niet verpesten en dansen ging nog prima! Het is niet dik of blauw geworden, terwijl mijn andere knie wel blauw was.
Omdat er niets te zien was heb ik het even een week aangekeken, maar tijdens bepaalde bewegingen waarbij de knie naar buiten of naar binnen gedraaid moet worden en bijvoorbeeld de warming-up oefening hakken-billen heb ik nog steeds pijn en dat trekt ook door. Ook heb ik 1 teen die soms tintelt en die niet zo soepel meebeweegt als de rest. Ik heb op internet al wat proberen te zoeken, maar daar kom ik voornamelijk op een hernia uit en dat heb ik zeker weten niet.

Ik weet ook niet zo goed of ik nu naar de dokter moet, ik had verwacht dat het met een weekje wel weg zou zijn omdat er niets te zien was aan de buitenkant en ik er wel gewoon op kan staan en lopen. Toch begin ik me nu wel een beetje zorgen te maken, ik heb een week geleden voor het laatst getraind (vechtsport) om het rust te geven. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Als het vanzelf weg gaat hoef ik niet naar de dokter en ik ben dit jaar al een paar keer bij de dokter geweest voor dingen waar zij verder niets mee kon of wat loos alarm was, dus wil ik niet weer aankomen met iets 'stoms'. Omdat mijn teen raar doet zit ik te denken aan iets met een beknelde zenuw, maar omdat mijn knie niet dik is geweest zou dat in principe niet kunnen.

Ik hoor graag mensen die ook zo iets hebben gehad en of het inderdaad iets is wat vanzelf weer geneest, of dat een bezoekje aan de dokter toch wel nodig is, want ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet.

marlies85

Re: Teen werkt niet meer mee na een val op mijn knie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:38

Als het nu na een weekje aankijken niet over is, is het wel een bezoekje aan je huisarts waard. Ben je ook meteen van je 'onzekerheid' af :)

Tabby123

Re: Teen werkt niet meer mee na een val op mijn knie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 11:32

Ik zal even langs de huisarts gaan gewoon voor de zekerheid