Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

DaniBanani schreef:Ik vind het de spelfouten nogal onprofessioneel staan ("jonger als 25", "reinigt/onderhoudT", "meerder antwoorden", "ultraviolete", ). Verder mis ik ook bij vraag 5 een "nee".
Vind deze enquête nou niet direct goede reclame voor het bedrijf, als ik heel eerlijk ben.

vuurneon schreef:Mijn speciale hoezen voor om mijn matras zijn goedkoper dan regelmatig mijn matras laten reinigen![]()
Sterker nog; die kreeg ik vergoed!
Ts: om antwoord op vraag 6 te geven; ik heb astma en huisstofmijtallergie (iets dat vaak voorkomt die combinatie)
vuurneon schreef:Mijn speciale hoezen voor om mijn matras zijn goedkoper dan regelmatig mijn matras laten reinigen![]()
Ts: om antwoord op vraag 6 te geven; ik heb astma en huisstofmijtallergie (iets dat vaak voorkomt die combinatie)

PanniePannie schreef:Ben gestopt met invullen, erg onprofessioneel, vooral de vele taalfouten. Ik snap soms niet dat mensen dit niet laten controleren voordat ze het online gooien...
Sjors schreef:Ts, kan je me uitleggen hoe zoiets in zijn werk gaat?
Als ik de plaatjes op de site zie dan gaan ze er met een soort stofzuigen overheen, maar dan lijkt me toch dat alleen het bovenste gedeelte uitgezogen word?