eetprobleem.......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pinkeltje

eetprobleem.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 14:05

Hoi,

Ik zit er door heen..
Ik heb een tijdje amper wat gegeten door erge buikpijn misselijkheid enz.
Ik ben in die tijd 1.5 kilo afgevallen.
Ik heb toen anderhalf week in het ziekenhuis gelegen waar ze achter zijn gekomen dat ik een gescheurde spier heb in mijn buik.
Ik heb ook last van maagzuur dat snel naar boven komt (hier heb ik nu iets voor)
Ik had toen een vast eetpatroon dus 8 uur ochtend eten 11 uur fruit enz enz dit hielp mij heel erg en ben toen weer goed aangekomen.
Maar nu heb ik het weer. Ik Krijg niks naar binnen.
Ik zal bijv even gister nemen wat ik toen heb gegeten( ik drink wel goed dus dat zet ik er niet bij)

Ochtend eten Brinta
Na school heb ik mezelf gedwongen om 3 boterhammen te eten want ik had schaatsen.
Na schaatsen 1 hap boerenkool meer kreeg ik gewoon echt niet weg.

Dit was het en dit vind ik veel te weinig voor mij

Wat ik normaal eet

Ochtend eten brood of brinta of jogert
1ste pauze op school 3 boterhammen
2de pauze weer 3 of 4 boterhammen
Als ik thuis ben thee met een koekje
s'avonds 1/2 borden avond eten.

En dan tussendoor nog koekjes of brood en zowiezo 2 stuks fruit op een dag

Weten jullie misschien wat mij kan helpen om weer goed te kunnen eten of een ritme te krijgen??

xxx

Saintelette

Re: eetprobleem.......

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 14:12

He wat vervelend! Ik weet alleen niet of je meteen aan een eetprobleem moet denken.. Misschien heb je wel een griepje of iets dergelijks te pakken, en heb je daardoor geen honger? Of maak je je er heel erg druk om (dat je problemen gehad hebt met je buik) dat je daardoor wat moeite hebt met eten? Ik kan uit je verhaal ook niet opmaken hoe lang het allemaal geleden is.. En wat zeggen je ouders ervan?

Maak jezelf voorlopig nog maar niet te veel zorgen :) en anders kun je voor de zekerheid altijd even naar de huisarts :)

Ik heb trouwens toen ik net zo oud was als jou zon zelfde periode gehad waarin ik een stuk minder at, deze is (helaas;) ) vanzelf weer over gegaan :)

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 14:18

ik viel bij het ziekenhuis in een week 1,5 kilo af.
Ik had precies hetzelfde in het ziekenhuis dus ik denk zelf dat dit geen griepje ofzo is..
Ik maak me wel zorgen want heb ook nu weer problemen met mijn onregelmatige menstruatie ( om de 2 weken ben ik ongesteld )
ik moet daardoor deze week ook weer naar het ziekenhuis.
dit is nu al weer een week zo bezig oke dit is niet veel maar ik eet gewoon amper nog wat vergeleken met wanneer ik me goed voel....

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 14:27

Ik denk dat je je niet te veel moet focussen op moeten eten. Als je steeds denkt "ik moet eten" of "dan en dan moet ik weet eten en straks heb ik geen trek" krijg je ook geen trek.
En als je tussendoor wel trek hebt eet je gewoon wat lichts zodat je maag/darmen wel bezig blijven.