Ik weet niet of het hier goed staat, ik kon er ook nog geen topic over vinden dus vandaar even zo..
Nu anderhalve maand geleden is mijn moeder van midden 40 jaar, van mijn paard af gevallen. Ze is in stap gevallen, een zogenaamde doodval. Ze is toen met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd, en na heel veel scans en onderzoeken bleek het dat ze rugwervel 12 en 13 heeft gebroken. Ze moest toen 5 dagen in het ziekenhuis blijven en heeft verschrikkelijk veel pijn gehad. Ze moest voor 6 weken een 'korset' dragen, 24/7. Ze dachten dat het hierdoor vanzelf zou genezen. Toen weer naar het ziekenhuis gegaan, het bleek dus dat haar rug alleen maar meer ingezakt was. Haar rug is nu 24 graden ingezakt. Nu twee en een halve maand verder. Ze kan sinds 2 weken op en neer lopen zonder rollator, maar het is fysiek heel zwaar voor haar. Vandaag is ze voor het eerst naar het revalidatiecentrum gegaan en krijgt ze van die oefeningen, als ik het goed zeg.. Mocht dit over 4 weken nog steeds niet helpen, moet ze geopereerd worden.
Hierbij mijn vraag of iemand ook zo'n herkenbaar verhaal heeft, of iemand kent die dezelfde breuken heeft gehad? Graag je ervaringen. Brand los!