Ik begin maar weer eens een bericht omdat ik me af vraag of mijn symptomen jullie bekend voor komen of iets dergelijks. Ik moet sowieso deze week een afspraak maken bij de dokter als ik me morgen niet beter voel.
Ik heb nu sinds vorige week woensdag ongelofelijke keelpijn, nouja had. Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag verging ik van de pijn in mijn keel. Keelontsteking dat kon ik zo al zien en voelen. Samen met koorts, misselijkheid en gisteren kreeg ik opeens een bloedneus alsof er een kraan open gedraaid werd. Dit drie keer, op één dag, terwijl ik anders nooit bloedneuzen heb. Mijn moeder zei dat het kwam door de verkoudheid, heel logisch. Maar ik had er bij andere verkoudheden nooit last van? Maar nu vandaag voel ik me nog slechter dan de afgelopen dagen. Ik voel me zombie like, en ik zit echt als een benauwd kippetje op de bank. Als ik rechtop ga zitten hijg ik al. Mijn neus zit sowieso al helemaal verstopt en nice of niet, het snot is een marathon aan het lopen, en komt dus met liters naar buiten. Verder doet mijn huid ook pijn, op mijn rug en buik is mijn huid extreem gevoelig, alsof er een enorme blauwe plek zit. Verder heb ik ook verhoging, op zijn hoogst was het 38,9 . Ik slik ibuprofen, wat wel goed helpt maar ik weet niet hoe lang ik nog zo op de bank kan blijven zitten. Komt dit jullie misschien bekend voor? Ik doe graag wat ideeën op voordat ik naar de dokter ga. We hebben niet zo'n goede band
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Mijn keel doet nog steeds zeer en mijn neus loopt nog steeds. Ik heb al een AB-kuur en neusspray gehad omdat ik ook heel erg pijn in mijn oren had en niet op mijn benen kon staan door de duizeligheid. Het enige wat ik niet echt heb gehad is koorts. Ik denk 1 avond en toen heb ik niet gemeten. Maar de rest van de dagen dat ik thuis ben geweest, niet boven de 37.5 geweest (hoewel dat voor mij al wat hoger is aangezien mijn normale temperatuur op 36.5 ligt
)
) met een lange nasleep............