Waar polisnummer vgz? ivm inschrijving Alp D'HuZes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Waar polisnummer vgz? ivm inschrijving Alp D'HuZes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 23:54

Hallo, ik ben op dit moment bezig met mijn inschrijving voor de alp D'HuZes en ze vragen naar mijn polisnummer. Nu heb ik mijn verzekeringspasje voor mij liggen (ik zit dus bij VGZ) en daar staan de volgende nummers op.

Klantnummer: 3********0
BSN: 2*******6
UZOVI-code: 7**5

Kan iemand mij vertellen welke het polisnummer is? Of waar ik dat anders vinden kan?

Astaloca

Re: Waar polisnummer vgz? ivm inschrijving Alp D'HuZes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 23:56

ik geloof het klant nummer...

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 23:59

Ik heb het klantnummer ingevuld en heb er geen commentaar op gehad. Mijn inschrijving heb ik afgelopen woensdag meteen bevestigd en betaald dus het zal wel goed zijn. :)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 00:00

Ja, dacht het al, maar wou het even zeker weten. Sowieso staat het bsn nummer ook op je id en heeft niets te maken met je verzekering. Maar dan doe ik die invullen! Bedankt!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 00:05

Nog een vraagje, ze vragen naar mijn fiets c.q. ren ervaring en hoeveel km. per jaar. Nu is mijn enige fietservaring en het op en neer fietsen van en naar school en op 't moment is dat zo'n +/- 5 km. Maar dat ook niet elke dag, vroeger veel meer. Uiteraard ga ik beginnen met trainen, maar moet ik daar gewoon 0 en 0 invullen?

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 00:16

Ja :D

Ik heb net zoveel ervaring als jij lees ik wel _O- _O-

Zullen we elkaar maar die berg op trekken dan? :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 00:21

haha, nou tegen die tijd hoop ik toch wat meer ervaring te hebben! Hoevaak ben jij van plan de berg op te gaan? (ook fietsend trouwens?)

Maar jij hebt dan al eens eerder mee gedaan toch? Of was dat lopend? Aangezien je je woensdag al hebt ingeschreven? Ik moet namelijk een loting afwachten.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 00:28

Onze teamcaptain heeft eerder meegedaan, voor mij is het de eerste keer. Ik hoop 2 keer boven te komen maar of dat gaat lukken....

Ik moet dus ook flink gaan trainen en dat ga ik samen doen met iemand die al fietservaring heeft. Eerst maar eens gewoon kilometers maken en daarna een paar trainingen in Limburg want hier is alles vlak.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 00:32

Ik ga samen met m'n vader meedoen, en een vriendin van me doet ook mee. M'n vader heeft al fietservaring dus in het weekend ga ik samen met hem trainen, zullen inderdaad ook regelmatig in zuid-limburg zijn dan. Daarna train ik doordeweeks denk ik met die vriendin.