Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

je kan het beter accepteren en kijken naar wat je wel kan. Er zijn zoveel studies nog, je bent slim genoeg en je bent nog zo jong. Zonde als je nu al blijft hangen in 'waarom'. Bovendien heb je nog even de tijd om te kiezen, trainen etc 
vuurneon schreef:Mijn meisjeskwaal is volledig overgegaan door goede fysiotherapie (en de oefeningen de ik braaf blijf doen). Dus dat is stap 1. Ik kan zelf al rustig hardlopen weer! Nergens last van
Ouder worden helpt gelukkig ook.
Met goede begeleiding kun je veel doen hoor met die knie; maar er zijn sporten die niet handig zijn: sporten met ineens een piekbelasting (zoals squash) maar ik zou mij er niet door laten weerhouden en het zeker een kans geven en goede begeleiding zoeken. Kans is groot dat je klachten enorm verminderen en als je er wel rekening mee houdt en het ook aangeeft is er wel veel mogelijk.
Zijn genoeg sporten waarbij je wel mee kan doen immers. Kijk daar eerst naar; wat kan ik wel?
Heb je verder dan nog problemen of alleen je knie?
Blijf vooral niet hangen in het waarom; het is nu eenmaal zoje kan het beter accepteren en kijken naar wat je wel kan.
tijdens open dagen etc kom je echt veel te weten.