Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

galley schreef:Ik houd nooit rekening met mensen met autisme, in de regel merk je het zelf wel als het botst.
Het zijn ook gewoon mensen
capopjekop schreef:galley schreef:Ik houd nooit rekening met mensen met autisme, in de regel merk je het zelf wel als het botst.
Het zijn ook gewoon mensen
Dan hebben wij al snel een teamlid minder vrees ik. Het probleem is dat ze erg in zichzelf gekeerd is. Een op een praat ze wel, maar in een groepje dan valt ze niet op en merk je niet dat ze er is. Als wij in de wedstrijd bijvoorbeeld roepen tegen haar van: Wat een ***bal, even kijken waar je heenspeelt dan zegt ze niets tegen ons. Maar ik hoorde laatst van haar pa dat ze hem dan thuis kompleet de pan uit flipt en boos is. Terwijl zoiets gewoon in de wedstrijd gezegd wordt en meteen weer vergeten is door ons. Ik schrok hier best van, want dat wist ik niet.
Dat van die puzzelstukjes geeft al iets meer beeld, maar het mooiste zou zijn als we zelf zoiets zouden kunnen 'ervaren'. Het zegt me nu nog niet veel, maar dat zal wel onmogelijk zijn wat ik wil ben ik bang.
@Robijntjah: Zo goed ga ik er niet mee om, ik verlies nog regelmatig mijn geduld en reageer dan botter op haar dan ik wil. Hier baal ik achteraf dan weer van, omdat ik weet dat zij niet bewust zo is. Maar omdat ik haar niet snap, snap ik ook niet waarom zij over bepaalde dingen zo moeilijk doet. Dus ik hoop dat als ik haar wat beter begrijp ik meer geduld kan opbrengen. Het vreet nu echter best veel energie.
@ Myca: Ik ga je filmpje even bekijken.
antje_vip schreef:Ik zou het aan haar vragen wat zij nodig heeft om zich beter te voelen, wat jullie kunnen doen voor haar en hoe ze wil dat je met haar omgaat. Ik denk dat dat het best werkt.
*
Maar over het algemeen vind ik ons team erg positief, dat is een van de leuke dingen aan dit elftal vind ik persoonlijk.
.