Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoli schreef:Passen kan daar dus niet, ja dan moet je hem kopen en direct naar de pashokjes lopen. Voor het ruilen kan ik telkens weer 25 minuten op de fiets er naar toe. Irritant vind ik het gewoon.
Nou vraag ik mij af ben ik de enige die hier last van heeft met de V&D, of zijn ze nou zo wispelturig met de maten in leggings?
Ik koop standaard de grootste maat (52-54), wat 5 maten groter is dan mijn kledingmaat en dan past het net... Shirley schreef:Anoli schreef:Passen kan daar dus niet, ja dan moet je hem kopen en direct naar de pashokjes lopen. Voor het ruilen kan ik telkens weer 25 minuten op de fiets er naar toe. Irritant vind ik het gewoon.
Nou vraag ik mij af ben ik de enige die hier last van heeft met de V&D, of zijn ze nou zo wispelturig met de maten in leggings?
Ik begrijp je frustratie volkomen, behalve het "pas-gedeelte" ..
Wat maakt het uit of je hem nu VOOR of NA het betalen past ?
De mogelijkheid is er dus wel en het scheelt je heel wat heen en weer fietsen

Szan schreef:Shirley schreef:
Ik begrijp je frustratie volkomen, behalve het "pas-gedeelte" ..
Wat maakt het uit of je hem nu VOOR of NA het betalen past ?
De mogelijkheid is er dus wel en het scheelt je heel wat heen en weer fietsen
Als het goed is mag je bij V&D geen panty's ruilen wanneer de maat niet goed is (alleen als ze kapot zijn). Dus dan maakt dit geen drol uit
Weet wel dat ze daar in de praktijk wat coulanter mee omgaan, maar eigenlijk is het beleid dat die producten sowieso niet teruggenomen worden..
miccamaaike schreef:Vind de hema leggings en panty's ook niet echt normaal vallen overigens...
Ik had super fijne van de v&d, van zo'n beetje katoen en lycra stofje, heel zacht en heel fijn, maar helaas uit de collectie

En dat van hetzelfde merk en model en maat broek... Romyv schreef:lycra en ander pantymaterialen vallen overal kleiner.. ligt het niet aan het materiaal?