Aangezien dit niet de eerste keer is dat ik zoiets meemaak wil ik het graag even delen!
Sinds vorig jaar Juli had ik al af en aan pijn aan mijn kiezen en zenuwenpijn.
Nouja dus naar de tandarts geweest, en hij zei oh je hebt gewoon een gaatje,
ik zei al het is meer dan een gaatje kunt u niet beter kijken? (zo is het dus maanden doorgegaan)
Nooit had hij verder gekeken, nu was mijn moeder het zat en ging mee en zei nu gaat u gewoon een foto maken.
De laatste weken leef ik namelijk bijna op aspirines en ibrupofen om te pijn te verdrijven.
Nou bleek dus dat we groot gelijk hadden, d'r zit een groot abces/ontsteking onder mijn tanden.
WAs echt een groot zwart gat op de rontgenfoto. Nu heb ik dus een antibiotica kuur gehad van 10 dagen 4 pillen per dag.
Tis een vrij zware kuur maar ik hoop nu eindelijk van de pijn af te zijn..
Vorig jaar juli zat ik ook al bij de nooddokter door een grote 'bal' onder mijn oog en opgezette wang, heb toen ook antibiotica gehad,
maar dat bleek dus al die ontsteking te zijn die ik nu nog steeds heb. Omdat hun er toen niks aan gedaan hebben verder zit ik voorlopig
nog vast aan heel wat tandartsbezoekjes enzo pff.
Hebben jullie zoiets ook weleens gehad? door slordigheid?
groetjes

). Uiteindelijk kwam er een open wond rondom de kies, waar pus uitstroomde, letterlijk dag en nacht, maar volgens de tandarts was er niks met die kies aan de hand maar kwam het door de omliggen de kiezen. Dus aantal keer AB kuur gehad, dan ging de pus weer even weg, om een aantal weken later toch weer terug te komen (respect voor mijn vriend die nooit heeft gezeurd dat ik uit m'n waffel stonk, gelukkig voor hem kon ik het niet verdragen hem een kus te geven ivm de pijn). Uiteindelijk was mijn werkgever het zat en heeft me zo ongeveer gedwongen een kaakchirurg te bellen. Normaal kanje daar zonder verwijzing niet terecht, maar nadat ik mijn verhaal verteld had mocht ik gelijk komen. Kaakchirurg heeft foto's gemaakt, en heeft 1 blik in mijn mond geworpen, en je zag hem schrikken, hij zei "jezus dat moet pijn doen, en het spijt me maar dit kan ik niet verdoven, maar ik haal hem eruit voor je". Nou ik dacht dat de wereld verging, ik kon het al niet verdragen als er een broodkruimel tegenaan kwam, laat staan een tang. Maar voor ik doorhad wat er nou eigenlijk gebeurde had hij hem er al uit, hij zal al helemaal los en hij hoefde enkel de tang erom heen te leggen en dat was het.
Daar kom ik wel voor naar Den Haag, zo een wil ik ook!
en dat werkt fantastisch (moet wel om de maand een nieuwe, deze is al naar de fillistijnen
)
)