Meer mensen met de ziekte van Lyme?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xxmariska97

Meer mensen met de ziekte van Lyme?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-12 18:23

Hi,

Ik ben Mariska, 14 jaar en zo'n 2 maanden geleden is er bij mij bekend gemaakt dat ik de ziekte van Lyme heb. En ik loop er al zo'n 3 jaar mee rond.. %)
Ik ben 3 jaar geleden op vakantie in Frankrijk gebeten door 5 teken.. Allemaal tegelijk, ja.
Dus wij goed opletten dat er geen kring om komt, heb ik het alsnog.. :\
Een klant van mijn moeder had het er 2 maanden geleden over dat zijn dochter ook Lyme had gehad, dus mijn moeder meteen een afspraak gemaakt, en toen naar een soort homeopaat gegaan. (bij mij is het al veeel te laat voor antibiotica, daarvan wordt ik alleen maar zieker) En toen met een biotenser een 'proefje' gedaan, en nu zit ik onder de (natuurlijke) medicatie..
Ik merk er nu nog niet zoveel van, maar zodra ik een dag vergeet mijn medicijnen te nemen, voel ik me meteen weer bagger. De reden dat ik door natuurlijke geneeskunde wordt behandeld, is simpelweg omdat dat de enige oplossing is tegen Lyme.

Ik ben in ieder geval blij dat we er nu achter komen en niet nog langer wachtten, want dan was er kans dat ik in een rolstoel zou belandden..

Zijn er op bokt nog meer mensen die Lyme hebben, of hebben gehad?

Groeten, Mariska

Elles

Re: Meer mensen met de ziekte van Lyme?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 09:57

JHK >> MW
Ik denk dat hier de kans groter is dat je vraag gezien wordt ;)

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 10:15

Er is een centraal topic voor de ziekte van Lyme. Daarin lees je onder andere dat zelfs als je het al meerdere jaren hebt voordat je erachter komt dat je juist dan alsnog aan de antibiotica moet. Het klinkt nu alsof je je nog niet goed hebt ingelezen (correct me if I'm wrong). Met lyme zou de natuurlijke geneeskunde mijn laatste keuze zijn en niet mijn eerste. Ik heb zelf neurolyme gehad, dus ik weet waar ik het over heb. Ik heb bijna twee jaar aan de antibioticainfusen gezeten en daarnaast allerlei medicijnen als cystenkillers en biofilmverwijderaars geslikt. Ga alsjeblieft naar een echte arts en dan pas naar de natuurgeneeskundehoek. Ik TeM in ieder geval dit topic even zodat je je vraag in het centrale topic kunt herhalen. Er zitten hier op bokt heel veel lymepatiënten.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 11:50

Had ik het toch goed dat er hier meer en sneller reacties zouden komen ;) Wat ik niet wist, is dat er zelfs een centraal topic voor is: [MW] De ziekte van lyme nummer twee
Daarom doe ik dit topic op slot, voor het overzicht. Je kunt je vraag opnieuw stellen in het centrale topic, daar weet je ook zeker dat je meteen tussen de juiste groep mensen zit.