Misschien is dit een beetje een vage titel, maar het is een vaag iets wat ik heb! Ik begin bij het begin: Ik ben nu bijna 2 weken terug geopereerd aan mijn sleutelbeen. Hierbij is er een titanium plaat uitgehaald die er een jaar heeft ingezeten, omdat het lelijk gebroken is vanwege een val van mijn verzorgpaard (Paardrijden is erg gevaarlijk blijkbaar
). Het is nu erg mooi geheeld met wat wondpijn hier en daar. Begrijpelijk, aangezien het best wel een snee is:
Het is wat geïrriteerd, maar dat komt omdat de hechtingen er a.s. donderdag uitgaan. De wondpijn en irritatie dat ik heb is dus normaal. Maar mijn ding is dus dat er onder de wond (dus een beetje waar het zwarte Tshirt na mijn oksel eindigt) een lelijk branderig en irriterend gevoel soms is. Het is niet rood, of opgezwollen, maar voelt pijnlijk aan als je er met je vinger overheen gaat. Het gebied rond mijn oksel is gevoelloos (huidszenuw waarschijnlijk kapot). Ik vraag me af wat dat branderig gevoel en irritatie is (niet te zien met het blote oog). Zou het horen bij de huidszenuw wat beschadigt is, of iets anders? Want het gebied zonder gevoel is dan wel erg groot.
Sorry voor me boterkoekverhaal en blabbering. Ik hoor graag jullie mening.