geen kracht meer in hand?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

geen kracht meer in hand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-12 11:13

Oke heel vaag, sinds zaterdagavond heb ik totaal geen kracht meer in mijn linker hand, alles beweegt zoals het hoort maar echt zonder kracht, vingers voelen heel dik, maar zien er normaal uit. Als ik mijn hand/pols naar achteren of naar voren buig verga ik van de pijn, voelt dan echt of ie gebroken is, maar als ik hem stil houd niks aan de hand (leuke verwoording :P ).
Heb niks raars gedaan, alleen wat aan mijn auto gesleuteld zaterdag, maar dat doe ik wel vaker.
Dacht dat het vanzelf over zou gaan, maar het is dus nog steeds. Heb vanmiddag om half 4 een afspraak bij HA maar ben wel benieuwd of iemand weet wat dit zou kunnen zijn :=

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 11:15

Overbelast bij het sleutelen?
Of misschien toch onbewust gestoten? Dat er nu een zenuw klem zit ofzo?

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-12 11:19

Hoe voelt dat, als een zenuw klem zit? :o *voelt zich erg dom*
Kan natuurlijk altijd een verkeerde beweging gemaakt hebben of overbelast, zou dat een reden zijn om met gips aan de gang te gaan (zit mijn vriend me bang mee te maken :+ )

Sabbientje

Re: geen kracht meer in hand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 11:22

Ik heb het nooit gehad, maar mijn zus dus wel.
Die had haar elleboog gestoten (echt hard en precies op een uitstekend randje) en die bleef een tintelend gevoel in haar arm houden.
Moest overigens uiteindelijk met rust genezen.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-12 11:24

oke, dan hop ik maar dat dat het is. Bedankt vor je reactie :)

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 12:17

Zonnebloem schreef:
Oke heel vaag, sinds zaterdagavond heb ik totaal geen kracht meer in mijn linker hand, alles beweegt zoals het hoort maar echt zonder kracht, vingers voelen heel dik, maar zien er normaal uit. Als ik mijn hand/pols naar achteren of naar voren buig verga ik van de pijn, voelt dan echt of ie gebroken is, maar als ik hem stil houd niks aan de hand (leuke verwoording :P ).
Heb niks raars gedaan, alleen wat aan mijn auto gesleuteld zaterdag, maar dat doe ik wel vaker.
Dacht dat het vanzelf over zou gaan, maar het is dus nog steeds. Heb vanmiddag om half 4 een afspraak bij HA maar ben wel benieuwd of iemand weet wat dit zou kunnen zijn :=

Ik lees even mee, heb sinds gister avond precies hetzelfde!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 12:21

Denk een overbelasting van het sleutelen, geïriteerde aanhechting van je pees misschien, ben benieuwd...
Ben zelf een handpatientje....... sterkte

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 12:23

Ik lees dat je zwanger bent. Misschien heb je last van een tunnel syndroom. Dat komt voor in zwangerschappen

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 09:25

En wat heeft de dokter gezegd?????

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 09:55

ja ben ook wel heel benieuwd.
Zat ook nog aan CTS te denken, kan overgaan na de bevalling.
Heb er ook last van en ben er aan geopereerd.......was/ben niet zwanger :+

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 12:19

Was volgens HA carpaal tunnel syndroom doordat er vocht in mijn handen zou zitten.
Hij zei ook "ja als je zwanger bent heb je nou eenmaal vocht in je handen en voeten" Ehm ja dat zal wel, maar dat heb ik absoluut niet, maar daar keek ie niet naar. Hij keek volgens mij alleen maar naar wat is een standaard beeld en daar heb je het maar mee te doen. _-:( Heb wat opgezocht erover, en het klopt toch niet wat ik lees, maar met HA was duidelijk niet te praten. Heb een brace geleend en hoop dat het vanzelf over gaat.
Maar voorlopig heb ik nog steeds geen kracht in mijn hand en doet het nog steeds pijn. :(
Naja we wachten het wel af en hopendat het dan na de bevalling over is, want dit is geen doen. Kan niet eens autorijden nu >;)