electrosmog waar beginnen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

electrosmog waar beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-12 08:35

Ik ben een gevoelig persoon, voel veel dingen om me heen.Heb dan ook al meerdere malen de vraag gekregen of ik geen last heb van alle apparaten om me heen, dus electrosmog. Ik zie door de bomen het bos niet meer, er zijn heel veel producten die je kan gebruiken in je woning. Bv een magneet matras enz enz, heb jij er last van of ken je iemand en wat heb je gedaan?

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 08:39

Ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik kan niet langer dan tien minuten ineen electronica of lampen winkel stat. Ik voel de electriciteit.mn haren ook mn armen gaan overeind staat krijg overal kriebels. Wel heb ik pennen in mn rug van chirurgisch staal dus ik vermoed dat die het aantrekken

sandyjorgen

Re: electrosmog waar beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 23:08

ik heb een keer een wichelroede cursus gedaan omdat ik het intressant vond.
later door die "leraar" ons huis een keer laten door meten op aardstralen, wateraders, electrosmog etc.
we hebben nu een pyramide staan voor een aardstraal die over ons bed heen loopt. bed van de kleine wat anders gezet ivm een waterader en tips voor verminderen van electrosmog gekregen.
wij hebben geen wifi (gewoon plug-in internet oldskool haha), stekkers op de juiste manier in het stopcontact( ter vermindering van lekstroom), telefoons niet binnen een meter van je hoofd op je nachtkastje etc.
Er is ook folie te krijgen en er zijn ook simpelere manieren om te "aarden" dan zo'n (waarschijnlijk veel te duur) magneet matras.