Sinds maandag voelde ik me al niet zo lekker, maar goed even doorbijten, gewoon naar school geweest en daarna 2 uurtjes op stal gewerkt. Dinsdag ochtend werd ik wakker met knallende koppijn, keelpijn en heel erg verkouden. Dus ik bleef lekker thuis, woensdag voelde ik me niet echt beter dus bleef ik ook nog thuis, donderdag ook maar vandaag dacht ik dat het wel weer ging. Dus ik vol goede moed weer naar school. Maar na het 3e uur had ik het ontzettend koud maar mijn hoofd was dan weer wel heel warm, ik had ook best rode wangen. Ontzettende koppijn en nog steeds verkouden. Op school 2 paracetamols gevraagd en ingenomen. Helaas werken ze niet echt en heb ik nog steeds koppijn. Gelukkig heb ik geen koorts.
Maar nu is het zo dat ik eigenlijk vandaag om 5 uur met de bus naar Noord Italië vertrek voor studiereis met school. We gaan van vrijdag tot vrijdag, dus een hele week. Je gaat maar 1x op studiereis en natuurlijk voel ik me weer ziek. Het voelt als een beginnend griepje maar ik zit eigenlijk een beetje te twijfelen of ik wel naar Italië moet gaan.
Het is natuurlijk super leuk, maar we gaan de hele dag allemaal dingen doen en s'nachts zal ik niet veel slaap krijgen. Je mag niet in het hotel blijven als je je niet lekker voelt dus je moet gewoon met alles meedoen.
Maar ik voel me dus echt niet lekker, ik bedoel als ik alleen een beetje verkouden was oké. Maar dit voelt alsof ik een griepje ga krijgen. Ik had gehoopt dat ik die 3 dagen dat ik thuis was me stukken beter zou voelen maar dat valt vies tegen.
Nu vraag ik me dus af, zal ik wel of niet gaan? Want ik wil heel graag, maar ik voel me echt niet lekker..
Ik hoop dat jullie me misschien een beetje kunnen helpen..
Het lijkt me uberhaupt niet de bedoeling om kinderen aan te steken?
heel veel beterschap in ieder geval!