Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ponyparadijs schreef:Ik vindt het wel wat kort door de bocht om te zeggen dat je dan maar extra moet werken en geld opzij moet zetten.
Ze zegt vast niet voor niets dat er geen geld voor is. Wat daar verder de reden van is hoeven wij toch niet te weten?
Ook ik ben niet verzekerd voor tandarts dingen. En tot over maat van ramp moet ik echt wel binnen kort voor een grote ingreep naar de tandarts. En helaas is ook hier geen spaarpotje wat ik er voor kan aanspreken. Daarom schuif ik het ook voor me uit om naar de tandarts te gaan. Drama. Want nu loop ik al maanden met kiespijn.
Ramooontje schreef:Misschien kan ik nog 1x die etsbrug laten plaatsen (die is immers al gemaakt dus betaal ik alleen voor het plaatsen) en in december mijn ziektekosten omhoog gooien? Maar kan ik dan ook bedragen laten vergoeden van ruim 2.500?

Ramooontje schreef:Thnx voor alle snelle reacties!
@Esmeralda: buitenland is zeker niet gratis maar wellicht zijn er bokkers bekend met de voordelen van het buitenland. Als ik hier bv 2.500 neer moet leggen en in het buitenland maar 750 is het wellicht een optie.