Psycholoog.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mariskalaan

Psycholoog.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 15:32

Hoi,

Ik heb een vraagje.
Ik zit de laatste tijd nogal met mijzelf in de knoop omdat er nogal veel speelt (op mijn werk en prive) en dit belemmerd heel veel dingen zowel prive als op mijn werk.
Nu is mij aangeraden om met een psycholoog te praten.
Ik heb dit nog nooit gedaan en ik vroeg mij af of jullie hier weleens mee te maken hebben gehad en hoe jullie dit ervaarden.
Ook wil ik weten of iemand een goede psycholoog weet in de buurt van Venhuizen (gemeente Drechterland).
Enorm bedankt voor het lezen.

Groetjes Mariska

Polly
Moderator Algemeen

Re: Psycholoog.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 17:17

ik heb er geen ervaring mee maar als het goed is kan je huisarts je doorverwijzen naar een psycholoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 17:49

Gewoon laten doorverwijzen naar de huisarts, vaak heeft je huisarts wel een idee van welke psychologen of instanties goed zijn en welke minder.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 17:54

Ik zit zelf ook bij een psycholoog en ervaar het als zeer fijn ik ben ook door mij huisarts doorverwezen.
Ze kunnen je goed helpen en het is fijn om even je hart te luchten en antwoorden te krijgen waar je ook echt iets mee kunt. Bij mijn psychologe voel ik me echt begrepen. zeker een aanrader jke kunt hetr altijd proberen
anders mag je me altijd nog een PB sturen als je nog meer wilt weten

mariskalaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 22:05

Bedankt voor jullie berichten. Dat wordt dus een afspraak maken met de huisarts.