Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dess schreef:verootjoo schreef:Klinkt als slaapapneu... Heb je het al lang?
Ik hoop nietdat het slaapapneu is![]()
Hopen dat het inderdaad gewoon zorgen zijn, want heb dat slaapapneu is opgezocht op internet en word er al raar van als ik het lees
troi schreef:Slaapapneu is niet erg hoor, alleen irritant voor je partner in de nacht. Al moet ik zeggen mijn man heeft slaapapneu en ik heb nergens last van. SNurkt wel flink maar ach..
dovish schreef:Nu wil ik niet belerend overkomen, maar hoe kunnen jullie nou zeggen 'ah joh, stress, laat het maar gaan'....? Dit is eigenlijk precies de manier waarop mijn hartziekte zich aankondigde. Ik dacht ook 'nou, wat vanzelf gekomen is gaat ook vanzelf wel weer over', waarop ik daarna een week op de ic lag. Neem jezelf serieus!
Overigens is 'slaapapneu is niet erg maar alleen vervelend voor je partner' zeker niet waar, het is niet altijd zonder gevolgen.
dovish schreef:Nu wil ik niet belerend overkomen, maar hoe kunnen jullie nou zeggen 'ah joh, stress, laat het maar gaan'....?
dovish schreef:Overigens is 'slaapapneu is niet erg maar alleen vervelend voor je partner' zeker niet waar, het is niet altijd zonder gevolgen.