trekkend gevoel in mijn liezen, last van mijn onderrug, soms zo erg dat ik geen of weinig kracht in mijn rechter been heb, (als je bij de tandarts een gaatje laat boren zonder verdoving, zo'n gevoel maar dan aan 1 stuk door). En dan nog het probleem opstaan. Er is echt een punt waar je doorheen moet zeg maar, gaan staan lukt nog wel met wat moeite, moet dan wel gebukt blijven staan, en heel langzaam rechtop gaan staan, soms zelf met hulp, anders plof ik gewoon weer op de bank neer. Omdraaien als je ligt is ook een drama, doet zo ontzettend pijn dat je dat het liefste niet zou doen, maar te lang in 1 houding liggen doet ook weer pijn, word zelfs wakker door de pijn, en zodra ik wakker ben moet ik plassen zodat je de ellende van opstaan weer hebt
Ik heb al gemerkt dat ik na een werkdag 2 dagen nodig heb om "bij te komen" maarja dat is natuurlijk geen optie. Werk op een manege dus zittend werk is ook geen optie.
Ben pas 23 weken zwanger, dus alles zou nog gewoon moeten kunnen vind ik. Heb verder een hele makkelijke zwangerschap, ben er geen seconde ziekvan geweest dus mag helemaal niet klagen, maar dit is wel sch**t vervelend.
Wie heeft de gouden tip?

.
)